Namiotowanie na Słowacji

Data: 2013-08-30 13:40:49
Autor: JIFFNET
Namiotowanie na Słowacji
Witam!
Zamierzam wybrać się na kilkudniową wyprawę w rejon Małej Fatry. Stąd moje pytanie: Jak jest z rozbijaniem namiotów na Słowacji? Czy można, gdzie można? Jestem zielony w tej materii a nie chciałbym zapłacić pokuty w Eurach od Słowackiego strażnika.

Data: 2013-10-11 07:42:19
Autor: Doczu
Namiotowanie na Słowacji
W dniu 2013-08-30 13:40, JIFFNET pisze:
Witam!
Zamierzam wybrać się na kilkudniową wyprawę w rejon Małej Fatry. Stąd
moje pytanie: Jak jest z rozbijaniem namiotów na Słowacji? Czy można,
gdzie można?

Oficjalnie nie można bo to PN itp. ale nieoficjalnie nie przestrzega się tego rygorystycznie i jesli nie palisz ognisk, to jest ciche przyzwolenie na rozbicie namiotu na jedną noc tu czy ówdzie.
Tako rzeczą Słowacy.
Osobiście nocowałem tam pod namiotem kilka razy i nigdy nie miałem problemów z tego tytułu.

Pozdrawiam Doczu
http://www.doczu.pl

Data: 2013-10-16 07:33:22
Autor: Janusz
Namiotowanie na Słowacji
W dniu 2013-10-11 07:42, Doczu pisze:
[...]

Jest w sieci coś takiego:
http://hiking.sk/hk/ar/1894/ako_spat_v_narodnych_parkoch_a_chko.html

 Národný park Malá Fatra

V tomto národnom parku sú miesta vyhradené na bivakovanie nasledovné: priestor pri
>   Chate pod Chlebom, Chate pod Suchým, Chate na Grúni a Chate na Kľačianskej Magure, všade do vzdialenosti 100 metrov od objektu.

Nie potrafię ocenic, na ile prawdziwe.
--
Janusz Chmielewski

Namiotowanie na Słowacji