Namiotowy problem

Data: 2009-07-21 13:03:47
Autor: Olin
Namiotowy problem
Dnia Tue, 21 Jul 2009 12:21:45 +0200, Szymon R. napisał(a):

 każdy ranek witał mnie naprawdę sporą ilością wody od wewnątrz tropiku (zapewne wydychana wilgoć). .
Szanowni grupowicze i współtowarzysze biwaków - macie jakieś rady?

Można się ewentualnie odwodnić, żeby mniej się pocić i wydychać, ale nie
wiem co na to nerki.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Moja dziewczyna zawsze sie śmieje podczas uprawiania seksu - wszystko
 jedno, co akurat czyta."
Steve Jobs

Data: 2009-07-21 16:32:23
Autor: Yatzeque
Namiotowy problem
[...]

idąc tym tropem to można zapytać ile ważyłeś rok temu a ile teraz. Wstyd się przyznać, ale po powiększeniu się np. "beer"cepsa człowiek tez łatwiej się poci...
:-)

a nieco bardziej poważnie to może problemem była ew. impregnacja. Jesli zbyt solidna to chyba może też mieć to jakiś wpływ
Y.

Namiotowy problem