Nankang Snow Viva 2 - co sadzicie?

Data: 2011-10-26 02:09:36
Autor: Iksinski
Nankang Snow Viva 2 - co sadzicie?

Użytkownik "fcevfe" <dvsv@vvd.com> napisał w wiadomości news:op.v3v8uja7x58hirqba-pc...

Co sadzicie?
Moze ktos to ma i moze cos powiedziec?

http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon-zimowych-adac-2008-w-rozmiarze-195-65-r15

Co prawda wersja pierwsza, ale nie sądzę, żeby przy wersji 2 zrobili zaczący skok jakościowy.
W innych testach ADAC'a (i nie tylko) żaden chińczyk nie otrzymał nawet oceny dostatecznej (przynajmniej ja sobie nie przypominam).
Moim skromnym zdaniem, to wystarczający argument, żeby ich nawet kijem nie dotykać.

Opona 3 letnia jest uznawana za nową. 4 letnia nieużywana i dobrze przechowywana, nie powinna się zauważalnie różnić od rocznej.
Wolałbym poszukać czteroletnich leżaków porządnej firmy. Ewentualnie poszukałbym w swojej okolicy sprzedawcy używek i kupił jakieś naprawdę nie stare i mało używane (ale tylko w swojej okolicy, żeby w razie problemów szybko i łatwo załatwić reklamację), ale to tylko w przypadku, gdyby mnie naprawdę nie było stać na dołożenie tych 5 stówek do kompletu i kupić coś konkretnego. Jeżeli te opony mają jeżdzić kilka sezonów na tym samochodzie, to jedyne sensowne rozwiązanie tym bardziej, że opony w tym rozmiarze raczej nie jeżdżą na jakimś maluchu...

Zapewne znajdzie się grupa kierowców, która będzie twierdziła, że chińskie opony są dobre. Być może nawet w to wierzą. Ja w to nie wierzę, szczególnie biorąc pod uwagę testy i cenę niższą o ok. 40% od najtańszych opon uznanych producentów...

Nankang Snow Viva 2 - co sadzicie?