Napad z nozem na kantor kryptowalut

Data: 2019-08-24 11:10:38
Autor: ąćęłńóśźż
Napad z nozem na kantor kryptowalut
Data: 2019-08-25 04:07:17
Autor: Dawid Rutkowski
Napad z nozem na kantor kryptowalut
Takie rzeczy tylko w PL - "fizyczny" kantor kryptowalut... Wypisywali te bitcoiny na karteczkach?
Skradziono 2k zł - dobrze, że nie bitcoiny ;>

Data: 2019-08-25 15:39:43
Autor: Zbynek Ltd.
Dawid Rutkowski napisał(a) :
Takie rzeczy tylko w PL - "fizyczny" kantor kryptowalut... Wypisywali te bitcoiny na karteczkach?
Skradziono 2k zł - dobrze, że nie bitcoiny ;>

A jakieś szczegóły?

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2019-08-25 08:36:35
Autor: Dawid Rutkowski
Napad z nozem na kantor kryptowalut
Szczegółów tyle, co pod linkiem można przeczytać.
OP pytaj.
Aż w kalendarz spojrzałem, czy to nie 1 kwietnia ;>

Data: 2019-08-25 17:48:26
Autor: Zbynek Ltd.
Dawid Rutkowski napisał(a) :
Szczegółów tyle, co pod linkiem można przeczytać.
OP pytaj.
Aż w kalendarz spojrzałem, czy to nie 1 kwietnia ;>

Nie widzę linka w Twojej wiadomości :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2019-08-26 00:43:58
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 25 sierpnia 2019 17:48:51 UTC+2 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Dawid Rutkowski napisał(a) :
> Szczegółów tyle, co pod linkiem można przeczytać.
> OP pytaj.
> Aż w kalendarz spojrzałem, czy to nie 1 kwietnia ;>

Nie widzę linka w Twojej wiadomości :-)

A pierwszego posta w wątku też nie widzisz?
Dla ułatwienia:
https://kielce.onet.pl/skarzysko-kamienna-napad-na-kantor-wymiany-kryptowalut/hz3d77g

Data: 2019-08-26 13:19:45
Autor: Mirek Ptak
Dawid Rutkowski napisał(a) :
[...]

Ja widzę, ale linka nie dałeś.

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2019-08-26 19:46:27
Autor: Akarm

Dawid Rutkowski napisał(a) :
[...]

Zgadza się, Dawid nie dał linku w pierwszym poście. Dodał go dopiero teraz.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2019-08-26 19:55:46
Autor: Kamil Jońca

Dawid Rutkowski napisał(a) :
[...]

Ale OP dał. Rozumiem, że wszyscy mają "ąćęłńóśźż <a@e.pl>" w KF :).

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Life is just a bowl of cherries, but why do I always get the pits?

Data: 2019-08-26 20:03:30
Autor: z
Napad z nozem na kantor kryptowalut
Dobre. Widzę chłopaki że dużo piszecie a mało czytacie. Nawet pierwszych postów w wątku. Usenet dziadzieje ;-)

Data: 2019-08-26 22:10:46
Autor: Akarm

Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:871rx7lskd.fsfalfa.kjonca...

Ale OP dał. Rozumiem, że wszyscy mają "ąćęłńóśźż <a@e.pl>" w KF :).

U mnie OP jest Dawid.
Gdyby był odpowiadającym, w temaci pojawiłoby się "Re:" na samym popczątku. Prawda?
Zaś co do "666", czy "ń", czy "ąćęłńóśźż", to bez przesady. W KF umieścili go tylko ci, którzy przynajmniej odrobinę szacunku do siebie mają.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2019-08-26 22:31:46
Autor: Kamil Jońca
[...]

Nie.
Zaś co do "666", czy "ń", czy "ąćęłńóśźż", to bez przesady. W KF umieścili go tylko ci, którzy przynajmniej odrobinę szacunku do siebie mają.
:)
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2019-08-26 22:45:08
Autor: Zbynek Ltd.
Kamil Jońca napisał(a) :
Zgadza się, Dawid nie dał linku w pierwszym poście. Dodał go dopiero teraz.

Ale OP dał. Rozumiem, że wszyscy mają "ąćęłńóśźż <a@e.pl>" w KF :).

Aaaa, to teraz rozumiem. Chwasty mam w KF-ie. I na dodatek temat nie zaczynał się od "Re:" :-)

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2019-08-26 23:49:03
Autor: Dawid Rutkowski
Napad z nozem na kantor kryptowalut
Aaa, to ja też rozumiem ;>
Hmm, pokazuje to pewnego buga - czy też może efekt zgniłego kompromisu - w implementacji KF - posty wywalane powinny być jednak sygnalizowane, że były.

Data: 2019-08-27 09:13:15
Autor: Zbynek Ltd.
Dawid Rutkowski napisał(a) :
Aaa, to ja też rozumiem ;>
Hmm, pokazuje to pewnego buga - czy też może efekt zgniłego kompromisu - w implementacji KF - posty wywalane powinny być jednak sygnalizowane, że były.

Implementacja jest pewnie poprawna. Można odptaszkować, że "zaznacz wiadomość jako przeczytaną" lub "skasuj wiadomość". Ja mam drugą opcję.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2019-08-25 13:18:59
Autor: z
W dniu 2019-08-24 o 11:10, ąćęłńóśźż pisze:
https://kielce.onet.pl/skarzysko-kamienna-napad-na-kantor-wymiany-kryptowalut/hz3d77g

A co taki zdziwiony? To pewnie sposób na uniknięcie podatku z zysku na spekulacji krypto.

Napad z nozem na kantor kryptowalut