Napadł na mnie czyli powtórka z rozrywki

Data: 2020-02-25 07:00:57
Autor: Runt
Napadł na mnie czyli powtórka z rozrywki
https://polskatimes.pl/szefowa-kampanii-andrzeja-dudy-ugryzla-mieszkanca-milanowka-jolanta-turczynowiczkieryllo-dusil-mnie-to-byla-samoobrona/ar/c1-14807748

"Informacjom dziennika zaprzecza sama szefowa kampanii Andrzeja Dudy, która podkreśla, że nie roznosiła ulotek i działała w samoobronie. Twierdzi, że mężczyzna zaatakował jej 15-letniego syna, a potem ją samą zaczął wyzywać, szarpać i dusić.

- ,,Gazeta Wyborcza" sięgnęła dzisiaj bruku. Stanęła po stronie damskiego boksera przeciwko matce broniącej dziecko. Ukryła opinie lekarskie, że sprawca mnie dusił. Zataiła, że zaatakował nas zawodowy hejter, opisywany w mediach ogólnopolskich - napisała na Facebooku Jolanta Turczynowicz-Kieryłło."

Buuuhahhahahhahahahhaaa!

Sprawa jest prosta jak polskie drogi.

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/cugier-kotka-moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski/vng0fw6

--
Runt
"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Napadł na mnie czyli powtórka z rozrywki