Napadli na bank, uciekli na rowerach

Data: 2010-10-16 10:38:26
Autor: Wojtek Sobociński
Napadli na bank, uciekli na rowerach

http://www.tinyurl.pl?yz0p81D1

Bez trudu sforsowali policyjne blokady i ominęli gęsto rozstawione patrole. Z przechodniami, którzy jednemu z nich pomogli pozbierać zrabowane pieniądze, elegancko się pożegnali i serdecznie podziękowali za pomoc. W piątek policyjnej obławie wymknęli się rabusie uciekający na...rowerach. Jeden z nich musiał jednak czuć oddech policyjnego pościgu na plecach, bo podczas dramatycznej ucieczki wywrócił się. Życzliwi przechodnie od razu rzucili się rowerzyście na pomoc - pomogli mu się podnieść, a nawet pochować do torby fruwające na chodniku pieniądze. Sceny z tego brawurowego pościgu rozegrały się na ulicach Krakowa w piątek przed południem. Po godz. 11 dwóch zamaskowanych mężczyzn weszło do placówki banku przy ul. Dobrego Pasterza. W środku byli klienci, mimo to napastnicy, grożąc przedmiotem przypominającym broń, zrabowali 150 tys. zł. Spod banku odjechali... na rowerach.

Jak dla mnie - profeska :D

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-10-16 09:21:39
Autor: uczciwy
Napadli na bank, uciekli na rowerach
Wszystko jasne:

piesi + pedalarze = bandycka koalicja!!

Gdyby złoczyńcy uciekali jezdnią to na pewno jakiś uczciwy i odważny kierowca zepchnąłby takiego na pobocze, zajechał drogę skręcając na posesję i wezwał policję do złapania rozbójnika.

Kierowcy + Policja = praworządność!

Data: 2010-10-16 12:02:21
Autor: kml
Wojtek Sobociński wrote:
http://www.tinyurl.pl?yz0p81D1

W pierwszej chwili myślałem, że to żart :) Teraz panowie z Komendy mają obowiązek oglądać Pacific blue żeby dojść gdzie zrobili błędy :D

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-10-16 19:14:31
Autor: Ignac
Napadli na bank, uciekli na rowerach

   ...to dlatego przy zjeździe przez most na Dąbiu (przez Wisłę)
   zatrzymali mnie i sprawdzali niby trzeźwośc...delikwent przede mną
   jednak umoczył papiery...na moje pytanie jaki wynik pan obstawia
   powiedział 0.0 a ja no to po co pan chce sprawdziać...wymusił na mnie
   dmuchanie w alkomat...w oczach widziałem jego pewność,niestety    rozczarował się.
       Ignac --

Data: 2010-10-16 20:22:43
Autor: Mariusz

Użytkownik "Ignac" <maksWYTNIJTO@lama.net.pl> napisał w wiadomości

   ...na moje pytanie jaki wynik pan obstawia powiedział 0.0
   (...)
   ...w oczach widziałem jego pewność,niestety rozczarował się.

Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem wywód - jednak nie było 0.0?
;-))

Data: 2010-10-17 11:53:21
Autor: Ignac
> [...]

>    ...w oczach widziałem jego pewność,niestety rozczarował się.

Nie wiem, czy dobrze zrozumiałem wywód - jednak nie było 0.0?

   ...wyjaśniam że obstawianie wyniku dotyczyło mnie oczywiście a    poprzednik umoczył papiery i był bardzo milczący...ociagałem się
   z dmuchaniem żeby go jeszcze bardziej nakręcić...zawiódł sie bardzo.
   Zdziwiła mnie natomiast ta ich akcja bo pogoda była wczoraj pod psem i
   ruch rowerów był minimalny.
    Ignac
   Ignac
        Ignac