Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".

Data: 2010-10-19 12:38:30
Autor: Neko
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".

Data: 2010-10-19 12:44:19
Autor: PesTYcyD
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".
Pu¶ciły chłopowinie nerwy i tyle, trzeba go zrozumieć...

Data: 2010-10-19 12:44:40
Autor: Neko
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

Pu¶ciły chłopowinie nerwy i tyle, trzeba go zrozumieć...

Okey. Jak kogos z twojej rodziny zamorduj± (matke, ojca,
zone, syna tudziez corke), to takze bedziemy
postulowac o zrozumienie. To tylko nerwy przeciez.

Data: 2010-10-19 12:52:34
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-10-19 12:44, Neko pisze:
Okey. Jak kogos z twojej rodziny zamorduj± (matke, ojca,
zone, syna tudziez corke), to takze bedziemy
postulowac o zrozumienie. To tylko nerwy przeciez.

Ale moja rodzina nie ponosi odpowiedzialno¶ci i nie mamy niczego wspólnego z kwaczyńskim.

Data: 2010-10-19 12:53:56
Autor: Neko
[...]

Kretynska logika (ale to przeciez norma u POspolitych).
Cos w stylu: "zgwalcona, bo zalozyla zbyt
krotka sukienke i sprowokowala gwalciciela".

Data: 2010-10-19 12:59:39
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-10-19 12:53, Neko pisze:
Kretynska logika (ale to przeciez norma u POspolitych).
Cos w stylu: "zgwalcona, bo zalozyla zbyt
krotka sukienke i sprowokowala gwalciciela".

Ale to jest mord polityczny a nie rewia mody...

Data: 2010-10-19 12:59:29
Autor: Neko
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".
Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

Ale to jest mord polityczny a nie rewia mody...

Zabojstwo obojetnie z jakich pobudek zawsze
jest mordem i zbrodni±.

Data: 2010-10-20 01:27:57
Autor: Jaksa
On Tue, 19 Oct 2010 12:59:29 +0200, Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:

Użytkownik "PesTYcyD" <pestycyd@wp.pl> napisał

Ale to jest mord polityczny a nie rewia mody...

Zabojstwo obojetnie z jakich pobudek zawsze
jest mordem i zbrodniÄ….

Aborcja tez, czy stosujesz jakies specjalne prawa dla nienarodzonych?

Jaksa

Data: 2010-10-19 15:29:40
Autor: cirrus
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".
Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9jte8$4lv$1news.onet.pl...
[...]

Kretynska logika PiS-u, wykorzystywanie czynów każdego ¶wira.

--
stevep

Data: 2010-10-19 12:58:56
Autor: lord_donald
W dniu 19.10.2010 12:52, PesTYcyD pisze:
[...]

Ale macie wiele wspólnego z platfusami, należało by was wszystkich wyrżn±ć.

Data: 2010-10-19 13:06:52
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-10-19 12:58, lord_donald pisze:
Ale moja rodzina nie ponosi odpowiedzialno¶ci i nie mamy niczego
wspólnego z kwaczyńskim.
Ale macie wiele wspólnego z platfusami, należało by was wszystkich wyrżn±ć.

Niestety nawet z platfusami nie wiele ł±czy ani mnie ani moj± rodzinę

Data: 2010-10-19 15:30:54
Autor: cirrus
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".
Użytkownik "lord_donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9jtlf$4lu$2news.onet.pl...
[...]

Ostrożnie, przecież Kaczyńskiego nie wzieli do wojska bo platfus.

--
stevep

Data: 2010-10-19 21:40:48
Autor: boukun
[...]

No, no, no, jaki piękny język...
Kto sieje...

boukun

Data: 2010-10-19 12:51:37
Autor: Marek Dyjor
PesTYcyD wrote:
Pu¶ciły chłopowinie nerwy i tyle, trzeba go zrozumieć...

pewnie głosował na Kaczy¶ńkiego w wersji po psychotropach i teraz jest zawiedziony.

Data: 2010-10-19 12:54:12
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-10-19 12:51, Marek Dyjor pisze:
PesTYcyD wrote:
Pu¶ciły chłopowinie nerwy i tyle, trzeba go zrozumieć...

pewnie głosował na Kaczy¶ńkiego w wersji po psychotropach i teraz jest
zawiedziony.

Zapewne, nic nie wkurwia tak społeczeństwa jak oszu¶ci. Za mord w afekcie dostanie zawiasy. Słuchałem sobie teraz przemówienia mlaskacza, jak widać dodaje oliwy do ognia skurwiel jeden...

Data: 2010-10-20 01:24:40
Autor: Jaksa
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".
On Tue, 19 Oct 2010 12:44:19 +0200, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

Puściły chłopowinie nerwy i tyle, trzeba go zrozumieć...

Zrozumiem, ale jak ktos tej kurwie co ciebie wysrala na ten swiat
rozwali leb na 100 kawalkow saperka.

Bedzie to wtedy jak dla mnie "mala szkodliowosc spoleczna czynu".

I tak koncu nie zrobila w swoim zyciu nic wartosciowego, bo wysrywanie
smieci twojego pokraju, lumpie, nie jest niczym spolecznie przydatnym.

W dawnych czasach bylbys niewolnikiem, albo chlopem panszczyznianym,
widze tu wiodaca role genow! Ty jestes po prostu uszkodzony, niesprawny,
boczne odgalezienie ewolucji i doprawdy nie ma powodu utrzymywac takich
bezwartosciowych jednostek przy zyciu.

Jaksa

Data: 2010-10-20 08:28:15
Autor: PesTYcyD
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".
O! Język gimnazjalisty, co ty dziecko wiesz o życiu powiedz?

Data: 2010-10-20 10:02:31
Autor: Zahir
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomo¶ci news:op.vkujbeiy1j561patlantis...
[...]

Coż za język miło¶ci! Ty grupowy bandyto! Budzicie odrazę!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 11:42:39
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-10-20 10:02, Zahir pisze:

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości
On Tue, 19 Oct 2010 12:44:19 +0200, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> wrote:

Pu�ci�y ch�opowinie nerwy i tyle, trzeba go zrozumie�...

Zrozumiem, ale jak ktos tej kurwie co ciebie wysrala na ten swiat
rozwali leb na 100 kawalkow saperka.

Coż za język miłości! Ty grupowy bandyto! Budzicie odrazę!

Zwykła pisowska gnida o mentalności stadionowego bandziora.

Data: 2010-10-19 12:54:16
Autor: MH
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".

Postawmy sobie pytanie : kto na kanwie tego incydentu może zyskać a kto stracić??

MH

Data: 2010-10-19 12:58:39
Autor: Neko
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał

Postawmy sobie pytanie : kto na kanwie tego incydentu może zyskać a kto stracić??

ZABOJSTWO nie jest incydentem.

Data: 2010-10-19 13:00:04
Autor: MH
> [...]
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał

> Postawmy sobie pytanie : kto na kanwie tego incydentu może zyskać a kto > stracić??

Istotnie , Ľle się wyraziłem. Nie mniej jednak pytanie pozostaje bez zmian.

MH

Data: 2010-10-19 14:20:20
Autor: dK
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9jsh4$1so$1news.onet.pl...

Niewykluczone, że  prowodyrzy kazali tak mu krzyczeć. Zostanie uznany za nipoczytalnego, żółte papiery i może dożywotni± wdzięczno¶ć tych sił, które go wysłały na t± akcję.
Najwięcej politycznie na tym terrorystycznym akcie zyskuje Pan Prezes i PiS.
dK

Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".