Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".

Data: 2010-10-19 12:54:16
Autor: MH
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".

Postawmy sobie pytanie : kto na kanwie tego incydentu może zyskać a kto stracić??

MH

Data: 2010-10-19 12:58:39
Autor: Neko
Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał

Postawmy sobie pytanie : kto na kanwie tego incydentu może zyskać a kto stracić??

ZABOJSTWO nie jest incydentem.

Data: 2010-10-19 13:00:04
Autor: MH
> [...]
Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał

> Postawmy sobie pytanie : kto na kanwie tego incydentu może zyskać a kto > stracić??

Istotnie , źle się wyraziłem. Nie mniej jednak pytanie pozostaje bez zmian.

MH

--

Napastnik (ponoc) krzyczal: "Nienawidze PiS. Nie ma Kaczynskiego? To wy poniesiesie odpowiedzialnosc".