Napęd-pytanie?

Data: 2009-08-27 15:08:53
Autor: SkalaRo
Napęd-pytanie?
Witam lada moment bede skladal zamowienie na nastepujace czesci:
-korba Shimano-FC M660 44/ 32/ 22 175mm SLX, HII, BSA*
-Shimano-sl m770 3x9 manetki XT 08'*
-Shimano-CS HG80 9RZ. 11/ 32 KASETA SLX*
-Shimano-CN HG93 9 rz. kartonik+extra PIN Lancuch 114 ogniw*
-Shimano-FD M661 PRZERZ.PRZ. SLX DOWN SWING*
-Shimano-RD M772 SGS XT 2008 SHADOW przerzutka tył*
i mam pytanie czy taki zestawik bedzie dobrze ze soba wspolpracowal a moze warto cos by jeszcze zmnienic? z poczatku myslelm o manetkach slx i przerzutce tyl slx ale wpadlo jeszcze pare grosza i postanowilem troche ulepszyc, jezdze raczej amatorsko w niezbyt agresywnie

--
Pozdrawiam SkalaRo

Data: 2009-08-27 14:47:42
Autor: Tomasz Konik
Napęd-pytanie?
[...]

Współpracować będzie, bo dlaczego by nie miał...?;-) Ja bym jednak
zdecydowanie wziął łańcuch DA/XTR plus spinka, tylną XT Shadow ale GS.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-08-27 17:18:39
Autor: SkalaRo
Napęd-pytanie?

<tomekq1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Ja bym jednak zdecydowanie wziął łańcuch DA/XTR plus spinka, tylną XT Shadow ale GS.
Pzdr;-)
Konik

A mozesz wyjasnic dlaczego ?

Data: 2009-08-27 16:59:12
Autor: Tomasz Konik
Napęd-pytanie?
Ja bym jednak zdecydowanie wziął łańcuch DA/XTR plus spinka, tylną XT Shadow ale GS.

A mozesz wyjasnic dlaczego ?

Z moich skromnych obserwacji wynika, że CN-7700 jest wyraźnie trwalszy od
HG-73 i 93; spinka - dla łatwości konserwacji łańcucha; GS - łańcuch i wózek
mniej łapią brudu i farfocli jak się jeździ po gnoju, dobrze napina (nie
telepie), precyzyjnie działa.
Pzdr;-)
Konik

Data: 2009-08-27 18:51:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Napęd-pytanie?
SkalaRo bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
[...]

Im krótszy wózek tym trudniej przerzutkę urwać, zahaczyć nią gdzieś. Do
tego MASA! ;-)
Łańcuch może być, ale kup do niego spinkę (Powerlink SRAMa).

Napęd-pytanie?