Napięcie Tuska DALEJ rośnie! ;-) [UK,Brexit+,przedterminowe wybory]

Data: 2017-04-18 13:56:47
Autor: A. Filip
Napięcie Tuska DALEJ rośnie! ;-) [UK,Brexit+,przedterminowe wybory]
http://wiadomosci.wp.pl/theresa-may-oglosila-przedterminowe-wybory-w-wielkiej-brytanii-6113323431643265a
Theresa May ogłosiła przedterminowe wybory w Wielkiej Brytanii
Premier Wielkiej Brytanii chce, by 8 czerwca odbyły się
przedterminowe wybory w Wielkiej Brytanii. [...]
Aby wniosek o rozpisanie wyborów został przyjęty przez Izbę Gmin,
potrzebuje poparcia 2/3 wszystkich posłów. Wniosek będzie więc musiał
uzyskać poparcie ze strony pozostałych ugrupowań, [...]
Na swoim profilu na Twitterze skomentował najnowsze informacje z
Londynu także szef rady Europejskiej Donald Tusk. Napisał, że
reżyserem Brexitu jest Hitchcock: najpierw trzęsienie ziemi, potem
napięcie rośnie.

Data: 2017-04-18 15:16:53
Autor: Ciemny Lud
Napięcie Filipka WCIĄŻ rośnie! ;-) [UK,Brexit+,przedterminowe wybory]

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+x6swnmdekf-h4i2@buntownik.pl...
[...]

Mam wieku znajomych w UK, im też się nie podoba ten cały Brexit. Spodziewają się wzrostu i cen no i problemów z majątkami w UE. Najchętniej to by ten cały Brexit odkręcili. A ty się podniecasz poleceniami z nowogrodzkiej ulicy. ;-)))

CL

Data: 2017-04-18 10:15:04
Autor: Zenek Kapelinder
Napięcie Filipka WCIĄŻ rośnie! ;-) [UK,Brexi t+,przedterminowe wybory]
Jeszcze napisz ze w ramach wymiany pacjentow zawiezli cie pizdziak na elektrowstrzasy do Anglii.

Data: 2017-04-18 19:59:25
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:d65c9934-6203-42a3-aab2-f28e0730d8a0googlegroups.com...
Jeszcze napisz ze w ramach wymiany pacjentow zawiezli cie pizdziak na elektrowstrzasy do Anglii.

Koguciku, z tym to do lorda donalda. ON wlasnie w ramach wymiany robił w NRD za obciagacza. Ty koguciku z wyrwaną dupą masz coś równeiż z łbem. Nie masz łysy chuju argumentów? ;p)))))))))))))))))))))00

CL

Data: 2017-04-19 08:08:12
Autor: Pajdak
Użytkownik "Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości
PSYCHOL "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Co, dziewczynki znów nie mają arumentów więc mózgi się im lasują? Pedałki
jedne! ;-)

--
Lepudruk

Data: 2017-04-19 14:03:51
Autor: Genek
Napięcie Jarka
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości

Jeszcze napisz ze w ramach wymiany pacjentow zawiezli na elektrowstrzasy
do Anglii.

Jarka K zawieźli niedawno do UK i co ?  pomogło ? chyba nie pomogło.

Napięcie Tuska DALEJ rośnie! ;-) [UK,Brexit+,przedterminowe wybory]