Napieralski

Data: 2010-06-13 07:51:01
Autor: 'he®sk'
Napieralski

http://miniurl.pl/malgorztanapieralska

"W sobot do odzi przyjecha Grzegorz Napieralski, kandydat na prezydenta z ramienia Sojuszu Lewicy Demokratycznej. Na spotkaniu z wyborcami po raz pierwszy wystpia publicznie jego ona Magorzata. - Ja wybraam go siedem lat temu. Wy te go wybierzcie - mwia."

wlasnie. z dziwnym, rosyjskim akcentem. trema czy wada wymowy ?

"Na zakoczenie, obok proby o gosowanie na kandydata SLD,
przypomniaa o powodzianach i o moliwoci wysyania smsw na specjalny numer Polskiego Czerwonego Krzya."

szkoda, ze nie przpomniala sobie jaka kwote z wlasnego konta rodzina Napieralskich przeznaczyla na pomoc dla powodzian ?
namawiajac do wysylania sms tak to pomagac i ja moge ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawd jest, jakoby Internet by ziemi niczyj

Data: 2010-06-13 09:03:40
Autor: jadrys
Napieralski
W dniu 2010-06-13 07:51, 'he®sk' pisze:
http://miniurl.pl/malgorztanapieralska

"W sobotę do Łodzi przyjechał Grzegorz Napieralski,
kandydat na prezydenta z ramienia Sojuszu Lewicy Demokratycznej.
Na spotkaniu z wyborcami po raz pierwszy wystąpiła publicznie
jego żona Małgorzata. - Ja wybrałam go siedem lat temu.
Wy też go wybierzcie - mówiła."

wlasnie. z dziwnym, rosyjskim akcentem. trema czy wada wymowy ?

"Na zakończenie, obok prośby o głosowanie na kandydata SLD,
przypomniała o powodzianach i o możliwości wysyłania smsów
na specjalny numer Polskiego Czerwonego Krzyża."

szkoda, ze nie przpomniala sobie jaka kwote z wlasnego konta
rodzina Napieralskich przeznaczyla na pomoc dla powodzian ?
namawiajac do wysylania sms tak to pomagac i ja moge ;o)))

Nie masz nic na Napieralskiego, że musisz czepiać się jego "starej"?  To nie na nią oddaje się głos.

Data: 2010-06-13 09:12:42
Autor: .'he®sk'.
Napieralski
On Sun, 13 Jun 2010 09:03:40 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> szkoda, ze nie przpomniala sobie jaka kwote z wlasnego konta
> rodzina Napieralskich przeznaczyla na pomoc dla powodzian ?
> namawiajac do wysylania sms tak to pomagac i ja moge ;o)))

Nie masz nic na Napieralskiego,

 nawet nie szukam. to zadanie PiS.

e musisz czepia si jego "starej"?

 nie czepiam. sympatyczna babka tyle, ze niech  sie zastanowi co wygaduje.

To nie na ni oddaje si gos.

 tyle, ze ona ma na to posrednio wplyw. --

Data: 2010-06-13 09:22:10
Autor: jadrys
Napieralski
W dniu 2010-06-13 09:12, .'he®sk'. pisze:
[...]

A ja mam.. Jest wielkim kłamcą. Ten jego obiecywany internet dla wszystkich Polaków to kłamstwo.

że musisz czepiać się jego "starej"?

  nie czepiam. sympatyczna babka tyle, ze niech
  sie zastanowi co wygaduje.

No cóż, typowa paplająca baba. Ale to nie ona kandyduje.

To nie na nią oddaje się głos.

  tyle, ze ona ma na to posrednio wplyw.

Niekoniecznie. Są jeszcze faceci nie będący pod pantoflem.

Data: 2010-06-13 09:29:54
Autor: .'he®sk'.
Napieralski
On Sun, 13 Jun 2010 09:22:10 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>   nawet nie szukam. to zadanie PiS.
A ja mam.. Jest wielkim kamc.

 typowy, komuszy blagier.

Ten jego obiecywany internet dla wszystkich Polakw to kamstwo.

 oczywiscie. to nie czasy I sekretarzy KC PZPR.

>   nie czepiam. sympatyczna babka tyle, ze niech
>   sie zastanowi co wygaduje.
No c, typowa paplajca baba. Ale to nie ona kandyduje.

 widzisz, grzesiu to klamca, zoneczka pomaga powodzianom  naszymi pieniedzmi. nie cierpie takiej obludy.

>   tyle, ze ona ma na to posrednio wplyw.
Niekoniecznie. S jeszcze faceci nie bdcy pod pantoflem.

 no tak, prezes PiS. ;o)