Napieralski ją zaspokaja.

Data: 2011-07-07 03:29:37
Autor: cirrus
Napieralski ją zaspokaja.
# Czyżby szykował się wielki powrót jednej z gwiazd lewicy? Przyłapaliśmy szefa SLD Grzegorza Napieralskiego (37 l.) na spacerze z... Sylwią Pusz (39 l.). Słynna jeszcze kilka lat temu sejmowa piękność deklaruje nam jednak, że do polityki nie chce wracać. - Jeśli zaciekawi mnie, co tam słychać, spotykam się z Grześkiem i on zaspokaja moją potrzebę polityki - mówi nam pani Sylwia. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf6pd
A co z aniołkami z kapanii prezydenckiej, zawsze to byłoby podwójne zaspokojenie?

--
stevep

Napieralski ją zaspokaja.