Napieralski najjaśniejszą gwiazdą wyborów.

Data: 2010-06-17 21:50:06
Autor: argon1953
Napieralski najjaśniejszą gwiazdą wyborów.
Jedyny kandydat ,który nie jest bufonem jak Charlie delta

Data: 2010-06-17 21:54:09
Autor: skippy

Użytkownik "argon1953" <argon1953@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c1a7c73$0$2603$65785112news.neostrada.pl...
Jedyny kandydat ,który nie jest bufonem jak Charlie delta

Fajne ma towarzystwo, stara wiara znowu wraca do łask.

Już wiem.
Najmądrzejszy z tych wszystkich ludzi jest ten, który zrezygnował.
Nałęcz.
Na niego bym głosował bankowo.

Data: 2010-06-18 00:21:02
Autor: SlawcioD
skippy pisze:

[...]

ale on nie udaje skad sie wywodzi tak jak np jarus k., no i jest z
pokolenia ktorego nie objela lustracja

i chyba tez na niego zaglosuje;)

bylo by zajebiscie gdyby wyprzedzil jarusia k. i przeszedl do drugiej tury.

bez wyrzutow sumienia moglbym zaglosowac nie glosujac na bronka... ;) i
co najwarzniejsze nie glosujac na jarka k,

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-06-18 07:36:43
Autor: skippy
Napieralski najjaśniejszą gwiazdą wyborów.

Użytkownik "SlawcioD"

ale on nie udaje skad sie wywodzi tak jak np jarus k., no i jest z
pokolenia ktorego nie objela lustracja

i chyba tez na niego zaglosuje;)

Nie podoba mi sie powrót towariszczi.

bylo by zajebiscie gdyby wyprzedzil jarusia k. i przeszedl do drugiej tury.

Eeee. Ryzykowna gra głos z Brona dac na Grześka, zeby Grzesiek preskoczył jarkacza.
Ale pomyśle.

:)))

Data: 2010-06-17 23:38:30
Autor: dziegiec
Napieralski najjaśniejszą gwiazdą wyborów.
On 18 Cze, 07:36, "skippy" <atu...@nie.ma> wrote:
Użytkownik "SlawcioD"

> ale on nie udaje skad sie wywodzi tak jak np jarus k., no i jest z
> pokolenia ktorego nie objela lustracja

> i chyba tez na niego zaglosuje;)

Nie podoba mi sie powrót towariszczi.

Co Ty opowiadasz, przecież to sympatyczny misio od jabłuszek, a nie
żaden towariszcz - widziałem w telewizji!

Data: 2010-06-18 09:34:56
Autor: skippy

Użytkownik "dziegiec" <dziegiec@googlemail.com> napisał w wiadomości news:882139fb-2703-48ad-b30c-ab0cb86b66c5b35g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Co Ty opowiadasz, przecież to sympatyczny misio od jabłuszek, a nie
żaden towariszcz - widziałem w telewizji!

Ja nie mówię o Grześku. Ale o tawariszci którzy wracają w jego okolice. Też widziałem w telewizoorze.
Jeden nawet czatował.

Data: 2010-06-18 01:13:24
Autor: dziegiec
On 18 Cze, 09:34, "skippy" <atu...@nie.ma> wrote:
Użytkownik "dziegiec" <dzieg...@googlemail.com> napisał w wiadomościnews:882139fb-2703-48ad-b30c-ab0cb86b66c5b35g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]
> żaden towariszcz - widziałem w telewizji!

Ja nie mówię o Grześku. Ale o tawariszci którzy wracają w jego okolice. Też

Przy pisaniu powyższego sarkazm ciekł mi z monitora... u Ciebie przy
czytaniu nie?

Dla mnie Napieralski jest próbą odwrócenia uwagi od tego, co tak
naprawdę reprezentuje sobą ekipa, z której się wywodzi.
Podobnie jak było z Kwaśniewskim, tylko tamten był elegancki,
przystojny i wykształcony, a ten jest pluszowy, sympatyczny i z miną
"nie kop szczeniaczka".

Data: 2010-06-18 10:20:08
Autor: skippy

Użytkownik "dziegiec" <dziegiec@googlemail.com> napisał w wiadomości news:dc596acf-af49-481a-ac7d-29eeab623ec9w12g2000yqj.googlegroups.com...
> [...]

widziałem w telewizoorze.
Jeden nawet czatował.

Przy pisaniu powyższego sarkazm ciekł mi z monitora... u Ciebie przy

Kurcze:))) nabrałem sie;)

Data: 2010-06-18 10:26:13
Autor: TT
argon1953 napisał(a):
Jedyny kandydat ,który nie jest bufonem jak Charlie delta
Najjaśniejszą gwiazdą jest Słońce Peru, król frajerów.

TT.

Napieralski najjaśniejszą gwiazdą wyborów.