Napierdala mnie ZĄB!! - Panie Binienda, co robić ??

Data: 2012-05-28 15:30:56
Autor: MH
Napierdala mnie ZĄB!! - Panie Binienda, co robić ??
Jak to do Pani Nędzy jest w tym USA?? Masz Pan tytuły i różne "awardy", a
zapierdalasz Pan w szkole poza wszelkimi rankingami. Zapierdalasz Pan w NASA,
firmie która na orbitę śmiga bądź to kacapskimi badziewiami, bądź bierze za
swe niekompetencje kasiorę za pośrednictwo w lotach robionych przez
prywaciarzy hamerykańskich. Ale i tak żeś Pan jest COOL!! Diagnoza bez badania wraka robi wrażenie jak sto
chujów!! Aha!! Od pewnego czasu napierdala mnie górna prawa siódemka. Wyrwać
szmatę, czy może jednak leczyć? A jeżeli leczyć, to jak? Do dentysty póki co
nie pójdę bo po ciężki chuj?! Co mi tam będzie w ryj zaglądał palant jeden...
Pan se da z tym radę bez oglądania!!

MH  --

Data: 2012-05-28 15:39:22
Autor: Observatore
A nie jajca??
  Leży Rusek w szpitalu i woła;

-Siestra, siestra pomieszajtie mnie jajca...

-Rusek zboczeniec!

Następnego dnia;

-Siestra, siestra pomieszajtie mnie jajca...

-Rusek zboczeniec!

Przez następne dwa dni:

-Siestra, siestra pomieszajtie mnie jajca...

Siostra zdjęła Ruskowi gacie, zrobiła to, co chciał, a Rusek na to;

-Siestra świntuch toż ja chciał kogel mogel! --

Data: 2012-05-28 15:48:57
Autor: MH
A nie jajca??
 Observatore <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Siostra zdjęła Ruskowi gacie, zrobiła to, co chciał, a Rusek na to;

-Siestra świntuch toż ja chciał kogel mogel!
==================

Aż tak badziewną siorę masz? Aaa, wiem!! Wolałbyś jak prawdziwy Wolak z bratem..

MH

Data: 2012-05-28 18:22:42
Autor: Rafał
A nie jajca??
Dnia Mon, 28 May 2012 15:39:22 +0000 (UTC), Observatore napisaů(a):

From: " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject:  A nie jajca??
Date: Mon, 28 May 2012 15:39:22 +0000 (UTC)

  Leýy Rusek w szpitalu i woůa;

-Siestra, siestra pomieszajtie mnie jajca...

-Rusek zboczeniec!

Nastćpnego dnia;

-Siestra, siestra pomieszajtie mnie jajca...

-Rusek zboczeniec!

Przez nastćpne dwa dni:

-Siestra, siestra pomieszajtie mnie jajca...

Siostra zdjćůa Ruskowi gacie, zrobiůa to, co chciaů, a Rusek na to;

-Siestra świntuch toý ja chciaů kogel mogel!

Moýesz to napisaă w jakimú ludzkim jćzyku?

Data: 2012-05-28 19:29:16
Autor: Leprechaun
A nie jajca??

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq067a$ml7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Patrz by ci wkrótce nie zrobili tego kogiel-mogiel w wersji PiS.

BomBel

Data: 2012-05-28 17:45:49
Autor: MH
A nie jajca??
Leprechaun <smrody.polityczne@pralnia.biz> napisał(a):

> [...]
>
> -Siestra świntuch toż ja chciał kogel mogel!

Patrz by ci wkrótce nie zrobili tego kogiel-mogiel w wersji PiS.

Gupiś cyco?! Dyć juz dawno im srobili, ino Łobesrołki i inkse coponiewtóre
pisiki bojom siem wgaloty zaglondnońć, bo Łobesrane majom.

MH

--

Napierdala mnie ZĄB!! - Panie Binienda, co robić ??