Napierdzielanie rodem z Assasyna

Data: 2010-12-15 09:10:33
Autor: Katanka
Napierdzielanie rodem z Assasyna
Wiedziałem, że mój młodszy bracik nie jest normalny. Wiedzialem, ze interesuje się średniowiecznymi, europejskimi sztukami walki. Widziałem jak pokazywał mi lekki, stalowy miecz. Widziałem kilka siniaków, rozcięć i innych kontuzji. Ale nie wiedziałem, że oni się aż! tak napierdalają. Dopiero jak zobaczyłęm filmik .... oj szacun braciszku. Teraz się zaczynam bać o twoje zdrowie.

http://www.youtube.com/watch?v=qthCkt6Jolk

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-12-17 16:52:04
Autor: Tomek Głowacki
W dniu 2010-12-15 09:10, Katanka pisze:
[...]

Hm, ciekaw jestem ile ważą te miecze. Bo z cięższymi to chyba mogło by na dynamice stracić ;-)

Pozdr,
Tomek

Data: 2010-12-17 16:58:32
Autor: Katanka
Tomek Głowacki wrote:
[...]

Miecze 2-3kg - to repliki treningowych mieczy

Data: 2010-12-21 10:54:15
Autor: Seoman
Katanka wrote:
aż! tak napierdalają. Dopiero jak zobaczyłęm filmik ... oj szacun
braciszku. Teraz się zaczynam bać o twoje zdrowie.

Hm, myślałem, że tu będzie jakiś fechtunek, a widzę, że oni po prostu pełny galop i z całej siły łup! :)

Pozdrawiam,
Seoman

Napierdzielanie rodem z Assasyna