Napis Arbeit macht frei odzyskany, ale pocięty na trzy części.

Data: 2009-12-21 02:47:51
Autor: Lorn
Napis Arbeit macht frei odzyskany, ale pocięty na trzy części.
"Policja odzyskała w niedzielę późnym wieczorem napis "Arbeit macht frei", który został skradziony dwa dni wcześniej z muzeum Auschwitz. Zatrzymano pięć osób podejrzewanych o kradzież. Są w wieku od 20 do 39 lat. Tablica została przecięta na trzy części - poinformował rzecznik małopolskiej policji Dariusz Nowak."

http://tnij.org/odzpl

            Prezydencki wyścig.
http://sonda.hanzo.eu/sondy,45571,7kfE.html

Data: 2009-12-21 03:05:01
Autor: Lorn
Lorn pisze:
[...]

Swoją drogą, to nie wiem dlaczego w ogóle wieszano oryginał. Skoro nie istnieje monitoring... Ochrona tego obiektu jest wręcz nie możliwa bez nowoczesnej technologii.

Data: 2009-12-21 03:19:06
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgmjk5$oa$1news.interia.pl...
Lorn pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Generalnie chamowa. Podobnie bylo z trumna sw Wojciecha z Gniezna. Ciekawe jacy z nich neonazisci? Cvel co ta zydowska prasa nie nawypisuje glupot to jak czlowiek pomysli, ze glowa boli a smichu przy tym tyle ze mozna od tego umrzec .
awe

Data: 2009-12-21 09:14:51
Autor: boukun

Lorn pisze:
[...]

Teraz kontyngent mossadu powinien przyjechać do Auschwitz, by go na zmianę
pilnie strzec...

boukun

Data: 2009-12-21 16:59:23
Autor: konserwator

Lorn pisze:
[...]

ochrona powinien zajac sie moskad!

Data: 2009-12-21 08:12:41
Autor: Roger Perejro
[...]

Znamienne jest to, że napis znaleziono w okolicach TORUNIA!

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

Data: 2009-12-21 08:25:12
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Dec 2009 08:12:41 +0100, Roger Perejro napisał(a):

Znamienne jest to, że napis znaleziono w okolicach TORUNIA!

No właśnie, a powinien wisieć nad łóżkiem jednego niewolnika ze Świdnicy...
Piotr
--
Z chcicy można oszaleć, he, he:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-21 08:47:42
Autor: pluton
Napis Arbeit macht frei odzyskany, ale pocięty na trzy części.

Znamienne jest to, że napis znaleziono w okolicach TORUNIA!

Moze doktur chce budowac kosciol, i porzebowal jakiejs o_z_dupki ?

Nullification

Data: 2009-12-21 08:53:01
Autor: Roger Perejro
Napis Arbeit macht frei odzyskany, ale pocięty na trzy części.
Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał

Moze doktur chce budowac kosciol, i porzebowal jakiejs o_z_dupki ?

Dokturowi się napis nie podoba, jak wszystkim faszystom i antysemitom.

Przemek

Data: 2009-12-21 02:32:36
Autor: Pistacjusz
On 21 Gru, 08:53, "Roger Perejro" <brońmy RP przed pi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> napisał

> Moze doktur chce budowac kosciol, i porzebowal jakiejs o_z_dupki ?

Dokturowi się napis nie podoba, jak wszystkim faszystom i antysemitom.

Przemek

Hahaha
To znacze, że filosemitom napis się podoba.

Data: 2009-12-21 17:08:57
Autor: konserwator

Użytkownik "Pistacjusz" <pistacjusz@gmail.com> napisał w wiadomości news:27bcce81-36fe-40e7-8076-2eb228ba4eb1s20g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

Przemek

Hahaha
To znacze, że filosemitom napis się podoba.

znaczy, ze Zydom sie podoba?
Is fecit, cui prodest...

Data: 2009-12-21 17:00:17
Autor: konserwator

Użytkownik "Roger Perejro" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hgn759$jfm$1news.onet.pl...

[...]

ludzie mosadu chcieli podrzucic Rydzikowi!

Data: 2009-12-21 16:58:54
Autor: konserwator

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hgmik0$v4b$1news.interia.pl...
[...]

musieli pociac bo by sie w poczcie dyplomatycznej ambasady I nie zmiescil...

Data: 2009-12-21 17:05:39
Autor: matador
Lorn pisze:
[...]

Podobno każde słowo z napisu jest osobno. Nie pomylą się przy składaniu? Mogą ciekawe rzeczy powstać...

matador.

Napis Arbeit macht frei odzyskany, ale pocięty na trzy części.