Napisa艂em m膮dr膮 skarg臋 na Polsk臋 do Strasburga

Data: 2009-07-21 21:03:55
Autor: Jerzy Tabortowski
Napisa艂em m膮dr膮 skarg臋 na Polsk臋 do Strasburga
boukun pisze:
Dzisiaj wy艣艂a艂em pierwsz膮 skarg臋 na RP do Strasburga. Jestem ciekaw, jak j膮 potraktuj膮. To jest na razie test na przetarcie 艣cie偶ki w kilku innych sprawach, jakie zamierzam na Polsk臋 wnie艣膰 do Strasburga i mam przygotowane tych偶e projekty. Nie b臋dz臋 pisa艂 szczeg贸艂贸w, bo to jest Know-how sprawa i chroniona prawami autorskimi.

Na Ojczyzn臋 skar偶ysz si臋 do mason贸w ??
Typowa wa艂ku艅ska 漏 ob艂udna logika.
Plu膰 na nich i 艂asi膰 si臋 do nich.

Data: 2009-07-21 21:04:19
Autor: boukun
Napisa艂em m膮dr膮 skarg臋 na Po lsk臋 do Strasburga

U偶ytkownik "Jerzy Tabortowski" <Jerzy.Tabortowski@gazeta_wyborcza_gowno_prawda.edd.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:h453ip$4e2$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:
[...]

Ojczyzn臋? Polska jest pod okupacj膮, trzeba tu troch臋 Polakom prawo naprostowa膰, 偶eby im u艂atwi膰 po艣r贸d okupanta egzystencj臋.

boukun

Data: 2009-07-21 21:17:09
Autor: Jerzy Tabortowski
Napisa艂em m膮dr膮 skarg臋 na Polsk臋 do Strasburga
Ojczyzn臋? Polska jest pod okupacj膮, trzeba tu troch臋 Polakom prawo naprostowa膰, 偶eby im u艂atwi膰 po艣r贸d okupanta egzystencj臋.

Przepi臋kne kuglarstwo, przecudnej urody, typowe.

Napisa艂em m膮dr膮 skarg臋 na Polsk臋 do Strasburga