Napisałemm±dr±skargę na Polskę do Strasburga

Data: 2009-07-21 20:56:00
Autor: Tzva Adonai
Napisałemm±dr±skargę na Polskę do Strasburga
Dzisiaj wy¶łałem pierwsz± skargę na RP do Strasburga.

Strata czasu, tam też sami Żydzi...

Data: 2009-07-21 20:59:54
Autor: boukun
Napisałemm±dr±skargę na Polskę do Strasburga

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:12d2.0000040d.4a660f40newsgate.onet.pl...
Dzisiaj wy¶łałem pierwsz± skargę na RP do Strasburga.

Strata czasu, tam też sami Żydzi...

Ale to jest pasjonuj±ce, zawsze można ich przetestować. A na Polskę lubi± obligatoryjnie wyroki wydawać...

boukun

Data: 2009-07-21 21:11:48
Autor: Tzva Adonai
Napisałemm±dr±skargę na Polskę do Strasburga
Ale to jest pasjonuj±ce, zawsze można ich przetestować. A na Polskę lubi± obligatoryjnie wyroki wydawać...

Znaczy to, że wszedłe¶ z Żydami w alianse przeciwko Polsce?...

Data: 2009-07-21 21:10:37
Autor: boukun
Napisałemm±dr±skargę na Polskę do Strasburga

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:12d2.0000040f.4a6612f4newsgate.onet.pl...
Ale to jest pasjonuj±ce, zawsze można ich przetestować. A na Polskę lubi±
obligatoryjnie wyroki wydawać...

Znaczy to, że wszedłe¶ z Żydami w alianse przeciwko Polsce?...

Nie!

boukun

Data: 2009-07-21 21:15:33
Autor: Tzva Adonai
Napisałemm±dr±skargę na Polskę do Strasburga
Nie!

Jak nie, jak tak?...

--

Napisałemm±dr±skargę na Polskę do Strasburga