Napiwek na stacji

Data: 2013-11-02 09:25:17
Autor: John Kołalsky
Napiwek na stacji
Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

Data: 2013-11-02 11:17:12
Autor: N1
Napiwek na stacji
Za zatankowanie nic, za umycie szyb od 1 do 2 zł.

Data: 2013-11-02 12:50:52
Autor: A.L.
Napiwek na stacji
On Sat, 2 Nov 2013 09:25:17 +0100, John Ko?alsky <john@kowal.invalid>
wrote:

Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

To w Polsce personel stacji nalewa benzyne?..

A.L.

Data: 2013-11-02 19:01:14
Autor: PiteR
Napiwek na stacji
na  ** p.m.s **  A.L. pisze tak:

To w Polsce personel stacji nalewa benzyne?..

Na schellu przyłażą. Trzeba odganiać.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2013-11-02 18:59:45
Autor: Budzik
Napiwek na stacji
Osobnik posiadający mail email@fauszywy.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

To w Polsce personel stacji nalewa benzyne?..

Na schellu przyłażą. Trzeba odganiać.

Odganiać? Jak muchy? Może chciałes powiedzieć, że przychodzą i im grzecznie dziekujesz?
Bo Twoje określenie brzmi bardzo pejoratywnie i źle świadczy o osobie je wypowiadającej... :(

--
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2013-11-02 20:14:50
Autor: PiteR
Napiwek na stacji
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Może chciałes powiedzieć, że przychodzą i im grzecznie dziekujesz?

Tak raz byłem, grzecznie podziękowałem i już nigdy więcej nie tankuje na Shellu.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2013-11-02 20:17:53
Autor: z
Napiwek na stacji
W dniu 2013-11-02 20:14, PiteR pisze:
Tak raz byłem, grzecznie podziękowałem i już nigdy więcej nie tankuje
na Shellu.

O widzisz. Jesteś jawnym zaprzeczeniem skuteczności reklamy i innych sztuczek marketingowych.
Wiem... Specjaliści będą się do śmierci zarzekać że to jednak działa a wku...nie klienta swoje robi i przynosi zyski. :-)

Data: 2013-11-02 20:25:28
Autor: PiteR
Napiwek na stacji
na  ** p.m.s **  z pisze tak:

O widzisz. Jesteś jawnym zaprzeczeniem skuteczności reklamy i innych sztuczek marketingowych.

Mam dwie Neste w okolicy. Zawsze jest taniej. Rano prawie nigdy nie ma kolejki. Zawsze się dowiem za ile mogę zatankować *przed* tankowaniem.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2013-11-02 20:13:28
Autor: masti
Napiwek na stacji
Dnia pięknego Sat, 02 Nov 2013 20:25:28 +0100 osobnik zwany PiteR napisał:

na  ** p.m.s **  z pisze tak:

[...]

raczej miałem. Bo Neste to teraz Shell

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-03 14:37:28
Autor: Axel
Napiwek na stacji
"masti"  wrote in message news:l53md8$gja$4dont-email.me...

Mam dwie Neste w okolicy. Zawsze jest taniej. Rano prawie nigdy nie ma
kolejki. Zawsze się dowiem za ile mogę zatankować *przed* tankowaniem.

raczej miałem. Bo Neste to teraz Shell

Jeszcze nie wszystkie. Na Łopuszańskiej jeszcze jest Neste.

--
Axel

Data: 2013-11-03 16:40:48
Autor: masti
Napiwek na stacji
Dnia pięknego Sun, 03 Nov 2013 14:37:28 +0100 osobnik zwany Axel napisał:

[...]

już tylko logo. Dość szybko przerabiają na Shelle. Te stacje i tak wymagały poprawek więc robiąte, którym się kończą kwity najpierw

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-03 17:02:33
Autor: PiteR
Napiwek na stacji
na  ** p.m.s **  Axel pisze tak:

Jeszcze nie wszystkie. Na Łopuszańskiej jeszcze jest Neste.

Chyba niestety sprzedali wszystko. Na paragonach jest Shell.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-11-05 20:18:18
Autor: jerzu
Napiwek na stacji
On Sun, 3 Nov 2013 14:37:28 +0100, "Axel" <nie_dla@spa.mu> wrote:

Na Łopuszańskiej jeszcze jest Neste.

Logo ma Neste, ale to jest Shell Self Service Sp. z o.o. :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-11-02 19:18:37
Autor: J.F.
Napiwek na stacji
Dnia Sat, 02 Nov 2013 12:50:52 -0500, A.L. napisał(a):
On Sat, 2 Nov 2013 09:25:17 +0100, John Ko?alsky <john@kowal.invalid>
Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)
To w Polsce personel stacji nalewa benzyne?..

Z rzadka.
I tak sie zastanawiam - nalewa bo lubi, czy pilnuje zeby mu bez
zaplaty nie uciec.

Zwyczaju dawania napiwku jeszcze nie ma.

J.

Data: 2013-11-02 11:22:23
Autor: rzymo
Napiwek na stacji
W dniu sobota, 2 listopada 2013 19:18:37 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
(...)
I tak sie zastanawiam - nalewa bo lubi, czy pilnuje zeby mu bez
zaplaty nie uciec.

Najczęściej podchodzi żeby namówić na nalanie droższego paliwa - bo ma od tego bonus pieniężny do wypłaty ;) (duże sieciowe stacje, osoby "na placu" są rozliczane ze sprzedaży droższych paliw)

Data: 2013-11-02 19:34:22
Autor: J.F.
Napiwek na stacji
Dnia Sat, 2 Nov 2013 11:22:23 -0700 (PDT), rzymo napisał(a):
[...]

To moze na Shellu, bo ja sie spotkalem i bez namawiania.

J.

Data: 2013-11-02 18:59:45
Autor: Budzik
Napiwek na stacji
Osobnik posiadający mail jfox_xnospamx@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Nalewa bo tam pracuje, bo takie ma wymagania koncernowe, bo liczy na drobny napiwek, jako dopłate do pensji.
Jak co drugi mu da 1zł to całkiem konkretna kwota sie uzbiera.

Zwyczaju dawania napiwku jeszcze nie ma.

Na pewno nie ma obowiązku.

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2013-11-02 20:06:41
Autor: RadoslawF
Napiwek na stacji
Dnia 2013-11-02 19:59, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

A ktokolwiek im daje ?
Ludzie co najwyżej mówią dziękuje i idą do budynku żeby w kasie
zapłacić.

Pozdrawiam

Data: 2013-11-02 19:21:14
Autor: Budzik
Napiwek na stacji
Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ?
:-)
[...]

Myślę, ze sporo osób daje.
Czesto pytają tez czy umyć szyby, co zapewne w ich zakresie obowiązków nie leży.
I wtedy tym bardziej ludzie dają.

--
Pozdrawia... Budzik
Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

Data: 2013-11-02 22:19:19
Autor: RadoslawF
Napiwek na stacji
Dnia 2013-11-02 20:21, Użytkownik Budzik napisał:

[...]

Ja myślę że nie. Z obserwacji wynika że nikt. Masz jakieś inne
spostrzeżenia ?

Czesto pytają tez czy umyć szyby, co zapewne w ich zakresie obowiązków nie leży.
I wtedy tym bardziej ludzie dają.

Tankuje w Shellu, nie pytają o mycie szyb, można sobie umyć samemu
bo jest czym, przychodzą tylko jak widzą że klient stoi i na coś
czeka (facet na gaz a kobiety nawet na etylinę czy ropę), jak
klient sam leje to nie podchodzą i nie przeszkadzają. I tak jest
od kilkunastu lat odkąd tam jeżdżę.

Pozdrawiam

Data: 2013-11-02 22:15:52
Autor: Budzik
Napiwek na stacji
[...]

Widywałem nie raz, zdarzalo mi sie dawać, zwłaszcza jak to były osoby które znam i po prostu podobało mi sie ich podejscie do pracy, zawsze dobry humor itp.

[...]

Bo to sa rozsądni ludzie.
Podchodzą tylko do tych, od których spodziewają sie coś dostać.

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2013-11-02 23:19:08
Autor: John Kołalsky
Napiwek na stacji

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

[...]

Jak zrobi coś więcej to daję np te szyby. Za nalanie raczej nie bo to dość pokrętne by płacić dwa razy za to samo.

Data: 2013-11-04 14:17:02
Autor: Jakub Witkowski
Napiwek na stacji
W dniu 2013-11-02 22:19, RadoslawF pisze:

a kobiety nawet na etylinę

In the immortal words of Shrek, no to se poczekają ;)

Data: 2013-11-02 20:15:14
Autor: z
Napiwek na stacji
W dniu 2013-11-02 20:06, RadoslawF pisze:
A ktokolwiek im daje ?
Ludzie co najwyżej mówią dziękuje i idą do budynku żeby w kasie
zapłacić.

Czasem się trzeba nieźle pośpieszyć żeby wygrać wyścig po pistolet. ;-)
"Może 98? bardzo dobra cena. Nalej pan. No nalej"
A już od tych namawiań na kiełbaskę, kawę, płyn do spryskiwaczy, punkty to mnie mdli. Normalnie jak na targowisku wśród Rumunów. :-)

Data: 2013-11-03 00:04:58
Autor: J.F.
Napiwek na stacji
Dnia Sat, 02 Nov 2013 20:15:14 +0100, z napisał(a):
[...]

Jak w Ameryce.
Takie szkolenie w McDonaldzie, zarzad wymyslil, kierownik pilnuje itd.

J.

Data: 2013-11-02 23:27:51
Autor: John Kołalsky
Napiwek na stacji

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

[...]

1zł jest ok ???

Data: 2013-11-02 23:59:50
Autor: Budzik
Napiwek na stacji
Osobnik posiadający mail john@kowal.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Dajesz tyle ile chcesz.
1gr czy 10gr pewnie byłoby uwłaczające ale złotówka czy 2zł? IMO ok.
Pewnie inaczej w Warszawie, inaczej w Kołobrzegu.

--
Pozdrawia... Budzik
Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

Data: 2013-11-03 11:10:11
Autor: John Kołalsky
Napiwek na stacji

[...]

Serio ? :-)

1gr czy 10gr pewnie byłoby uwłaczające ale złotówka czy 2zł? IMO ok.
Pewnie inaczej w Warszawie, inaczej w Kołobrzegu.

No bo ... usłyszałem, że za umycie szyb należy dać 5zł co generalnie uważam już za nieco zbyt dużą kwotę biorąc pod uwagę ile kosztuje myjnia.

Data: 2013-11-03 11:59:57
Autor: Budzik
Napiwek na stacji
Osobnik posiadający mail john@kowal.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

1zł jest ok ???

Dajesz tyle ile chcesz.

Serio ? :-)

Serio, serio...

[...]

Należy? Nie ma takiego cennika.
ale jak ci się dobrze powodzi to dlaczego nie?
Generalnie zgodnie z zasadami sv lub po prostu ze zwykłą kulturą osobistą, jeżeli chcesz dać, to należy dać tyle na ile cię stać tak aby jednocześnie nie obrazic osoby myjącej czy tankującej.

--
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

Data: 2013-11-03 18:06:43
Autor: John Kołalsky
Napiwek na stacji

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

1zł jest ok ???

Dajesz tyle ile chcesz.

Serio ? :-)

Serio, serio...

Myślałem, że już było i wtedy ustaliliście obowiązujące stawki :-)

[...]

A nie mówiłem

[...]

Czyli ile ? Jak w krawacie obsługa to więcej ?

Data: 2013-11-03 18:59:55
Autor: Budzik
Napiwek na stacji
[...]

A co ma jedno wspolnego z drugim?

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2013-11-03 20:31:43
Autor: John Kołalsky
Napiwek na stacji

[...]

Czym innym mógłbym obrazić jak nie zbyt małym napiwkiem

Data: 2013-11-03 20:59:56
Autor: Budzik
Napiwek na stacji
[...]

Dlatego, ze pracownik był w krawacie to liczba obrazających złotówek miałaby sie zmienic?
Hm... ja to jestem jakoś inaczej wychowany chyba... --

Data: 2013-11-04 19:00:48
Autor: Budzik
Napiwek na stacji
Osobnik posiadający mail john@kowal.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Pytam czym innym
Odpowiadam tym samym

.... to jakas gra słowna?

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2013-11-04 20:26:39
Autor: John Kołalsky
Napiwek na stacji

> [...]

Czym innym mógłbym obrazić jak nie zbyt małym napiwkiem

Dlatego, ze pracownik był w krawacie to liczba obrazających złotówek

Skup się

Data: 2013-11-03 10:15:04
Autor: sqlwiel
Napiwek na stacji
W dniu 2013-11-02 19:18, J.F. pisze:
[...]

Myślę, że przyłażą właśnie po napiwek. Albo, żeby wcisnąć droższą E95 z jakąś "nazwą własną". Raz tak miałem na BP, dawno.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-11-03 11:12:08
Autor: John Kołalsky
Napiwek na stacji

Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

[...]

Zależy. Na niektórych stacjach jednak mają taki standard, że klienta obsługują. Jeszcze nie wciskają wszystkiego, ale pewnie z czasem tak będzie.

Data: 2013-11-02 23:23:20
Autor: John Kołalsky
Napiwek na stacji

UĹźytkownik "A.L." <alewando@aol.com>

Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

To w Polsce personel stacji nalewa benzyne?..

Rzadko. Zwykle gaz. Chciałbyś się przenieść do Polski ?

Data: 2013-11-02 18:57:31
Autor: A.L.
Napiwek na stacji
On Sat, 2 Nov 2013 23:23:20 +0100, John Ko?alsky <john@kowal.invalid>
wrote:

Użytkownik "A.L." <alewando@aol.com>

Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

To w Polsce personel stacji nalewa benzyne?..

Rzadko. Zwykle gaz. Chciałbyś się przenieść do Polski ?

Nie wiem. Zastanawiam sie...

A.L.

Data: 2013-11-03 11:02:38
Autor: Maciek
Napiwek na stacji
Dnia Sat, 02 Nov 2013 18:57:31 -0500, A.L. napisał(a):

Nie wiem. Zastanawiam sie...

Paskudny klimat, drogie paliwo, drogie mieszkania, dziurawe szosy,
bezinteresowna zazdrosc i nienawisc na kazdym kroku, Ujnia Europejska
wtykajaca nos w nieswoje sprawy, aksamitny totalitaryzm, socjalizm... Raj
na Ziemi :)

Kup sobie w Bolandzie domek letniskowy, a mieszkaj w USA...

--
Maciek

Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba

Data: 2013-11-12 12:51:51
Autor: Poldek
Napiwek na stacji
A.L. wrote:

To w Polsce personel stacji nalewa benzyne?..

Na niektórych stacjach nalewa. Np. koło mnie na Shellu i moja Dama z tego korzysta, ponieważ po pierwsze nie bardzo wie, jak się otwiera wlew i po drugie po co miała by sobie brudzić ręce?

Data: 2013-11-02 17:58:54
Autor: PiteR
Napiwek na stacji
na  ** p.m.s **  John Kołalsky pisze tak:

Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

2zł żeby stali na miejscu i nie odzywali się

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2013-11-02 18:59:45
Autor: Budzik
Napiwek na stacji
Osobnik posiadający mail email@fauszywy.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

2zł żeby stali na miejscu i nie odzywali się

Hmm, przejaw kultury osobistej czy nie zrozumiałem tej wypowiedzi?

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2013-11-02 20:10:16
Autor: PiteR
Napiwek na stacji
na  ** p.m.s **  Budzik pisze tak:

Hmm, przejaw kultury osobistej czy nie zrozumiałem tej wypowiedzi?

Czego tu nie rozumieć? To przecież żart. Wiadomo, że nie daję nikomu żadnego 2zł. Po prostu nie tankuje na Orlenie i Shellu.

--
    Piter
    vw golf mk2  1.3 '87

Data: 2013-11-02 19:21:13
Autor: Budzik
Napiwek na stacji
[...]

To wybacz, nie zrozumiałem tego żartu.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2013-11-03 18:08:15
Autor: inny punkt siedzenia...
Napiwek na stacji
kupiłem w mc donaldzie kanapkę, daję 50 pln, a sprzedawca chowa kasę do kieszeni i zaczyna obsługiwać kolejnego klienta, jak się upomniałem o resztę to myślałem, że mnie zamorduje wzrokiem...

Data: 2013-11-03 18:39:31
Autor: J.F.
Napiwek na stacji
Dnia Sun, 3 Nov 2013 18:08:15 +0100, inny punkt siedzenia...
kupiłem w mc donaldzie kanapkę, daję 50 pln, a sprzedawca chowa kasę do kieszeni i zaczyna obsługiwać kolejnego klienta, jak się upomniałem o resztę to myślałem, że mnie zamorduje wzrokiem...

Rzadko korzystam z MD, ale chyba zawsze rozliczali sie uczciwie.
No i karta mozna tam placic.

Napiwki tam daja ? Chyba nie ..

J.

Data: 2013-11-03 18:59:46
Autor: masti
Napiwek na stacji
Dnia pięknego Sun, 03 Nov 2013 18:08:15 +0100 osobnik zwany inny punkt
siedzenia... napisał:

kupiłem w mc donaldzie kanapkę, daję 50 pln, a sprzedawca chowa kasę do
kieszeni i zaczyna obsługiwać kolejnego klienta, jak się upomniałem o
resztę to myślałem, że mnie zamorduje wzrokiem...

a potem się obudziłeś?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-11-03 23:56:24
Autor: PiteR
Napiwek na stacji
na  ** p.m.s **  John Kołalsky pisze tak:

Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

kurdę! właśnie wpadłem na genialny pomysł.

Zacznę dawać napiwki w Biedronce, dziewuchom o czerwonych twarzach.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-11-04 17:16:28
Autor: John Kołalsky
Napiwek na stacji

Użytkownik "PiteR" <email@fauszywy.pl>

Ile dajecie napiwku za zatankowanie czy umycie wszystkich szyb ? :-)

kurdę! właśnie wpadłem na genialny pomysł.

Zacznę dawać napiwki w Biedronce, dziewuchom o czerwonych twarzach.

To jest "za" ?

Napiwek na stacji