Napluj na Kaczora, a zostaniesz senatorem!

Data: 2010-09-06 20:32:12
Autor: Joachim
Napluj na Kaczora, a zostaniesz senatorem!
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/301023,pani-senator-krzywonos-po-by-chciala.html

A ja chciałbym zostać posłem. Co muszę zrobić? Znam kupę fajnych wyzwisk więc mógłbym poobrażać Kaczora. Wspaniała droga do awansu społecznego.

J.

Data: 2010-09-06 21:11:32
Autor: ichi
Napluj na Kaczora, a zostaniesz senatorem!

A ja chciałbym zostać posłem. Co muszę zrobić? Znam kupę fajnych wyzwisk
więc mógłbym poobrażać Kaczora. Wspaniała droga do awansu społecznego.

Jeśli będziesz cierpliwie, codziennie sączył jad, sugerował, insynuował i podsycał to może nawet zostaniesz premierem...

--
ichi

Data: 2010-09-06 22:42:46
Autor: Alkortrade. Robert Krassowski
Napluj na Kaczora, a zostaniesz senatorem!
A tymczasem ekipa, która krzyczała, że spółki Skarbu Państwa s± drenowane...

http://www.parkiet.com/artykul/965172_Skarb_Panstwa_ma_apetyt_na_megadywidende.html

Napluj na Kaczora, a zostaniesz senatorem!