Napoje energetyzuj眂e.

Data: 2010-05-01 19:59:44
Autor: piecia aka dracorp
Napoje energetyzuj眂e.
Dnia Sat, 01 May 2010 20:52:29 +0200, charwel (Oo)==::: napisa艂(a):

Kurcze jak to wytrzymujecie?
Wczoraj zrobi艂em sobie wycieczk臋 140km i wzi膮艂em nap贸j Isostara +
proszek na p贸藕niejsze dor贸bki.
No i tak 1,5L wytrzyma艂em, ale ju偶 p贸藕niej bra艂o mnie na wymioty od tej
chemii. Czysta woda smakowa艂a cudnie. Nie wyobra偶am sobie wypi膰 tego
2,5-5L.

S膮 r贸偶ne "carbo". Ja nie trawi臋 tych ze s艂odzikami, s膮 md艂e a po za tym aspartam jest bee.

Mo偶e spr贸buj np. Carbo Olimp pomara艅czowy "Aspartam free". Ja sypi臋 jedn膮 miark臋 na ma艂y bidon. Inne smaki s膮 taki jakie艣 dziwne, dzisiaj pr贸bowa艂em truskawkowego i jednak pomara艅czowy jest chyba jak na razie najlepszy. Jest on troch臋 kwaskowaty.
Ja tam mog臋 na takim izotoniku(je艣li moje proporcje s膮 dobre) nawet 10h jecha膰.

--
piecia aka dracorp

Napoje energetyzuj眂e.