Naprawa ECU lub podmiana

Data: 2011-02-05 16:42:55
Autor: huri_khan
Naprawa ECU lub podmiana
Dnia Fri, 4 Feb 2011 20:18:13 +0100, cef napisał(a):

Mechanicy chwilowo się poddali: Astra II, 2000rok, 1.6 16v benzyna, przebieg 237 tys. , błędy P1122 i P1550.

P1550 Czujnik przepustnicy P1122 - Za wysokie napięcie na 2 czujniku pozycji pedału gazu
- Za niskie napięcie na 2 czujniku pozycji pedału gazu
- Korelacja czujników 1-2 pozycji pedału gazu Jeżeli chodzi o astrę G to gaz masz na lince więc P1122 raczej odpada.

Ewentualnie jeszcze jest możliwość że kod błędu 1122 (DTC) oznacza 1122 Czujnik Halla 2 - G163, Czujnik pozycji wału rozrządczego 2 - G163

Oczywiście wiem też że czasmi pomaga własnie wymiana ECU.

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2011-02-05 17:15:44
Autor: cef
Naprawa ECU lub podmiana
huri_khan wrote:

P1550 Czujnik przepustnicy
P1122
- Za wysokie napięcie

To wszystko przecież  wiadomo, bo juz wielokrotnie te kody czytano.
Interesuje mnie niezawodność naprawy sterownika metodą łatania
jakichs złącz i styków  w środku. Jak to się sprawdza w praktyce,
 tzn czy ktos tak naprawiał np 3 lata temu i czy działa nadal.
Ewentualnie ktos polecony do takiej roboty,
a nie pierwszy z brzegu co się ogłasza, że robi.

Oczywiście wiem też że czasmi pomaga własnie wymiana ECU.

Skuteczniejsza jest wymiana auta na nowe :-) ,
ale jeszcze nie uzbierałem odpowiedniej sumy

Data: 2011-02-07 15:19:21
Autor: bratPit[pr]
Naprawa ECU lub podmiana
Jeżeli chodzi o astrę G to gaz masz na lince więc P1122 raczej odpada.

chyba że ma Z16XE to gaz jest elektroniczny ;-)

brat

Naprawa ECU lub podmiana