Naprawa Therm-A-Rest

Data: 2012-06-27 00:33:17
Autor: MarcinS
Naprawa Therm-A-Rest
Witam!

Czym najlepiej naprawić karimate samopompującą therm a rest? Sa jakies gotowe zestawy naprawcze do kupienia (najchetniej w Krk)? Dziura/rozciecie ma okolo 2cm.

--
Pozdrawiam,
MarcinS

Data: 2012-06-27 09:52:49
Autor: Olin
Naprawa Therm-A-Rest
Dnia Wed, 27 Jun 2012 00:33:17 +0200, MarcinS napisał(a):

Czym najlepiej naprawić karimate samopompującą therm a rest? Sa jakies
gotowe zestawy naprawcze do kupienia (najchetniej w Krk)?

Z 10 lat temu kupiłem zestaw składający się z kleju i łatek, chyba w
Wierchach. Powinni mieć w każdym "przyzwoitym" sklepie górskim.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-06-28 08:53:27
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Naprawa Therm-A-Rest
MarcinS, Wed, 27 Jun 2012 00:33:17 +0200, pl.rec.gory:
Witam!

Czym najlepiej naprawić karimate samopompującą therm a rest? Sa jakies gotowe zestawy naprawcze do kupienia (najchetniej w Krk)? Dziura/rozciecie ma okolo 2cm.

Ja wiem co NIE działa i Ci podpowiem, bo w mojej samopompie też są dziury i
powietrza o poranku jak na lekarstwo. Otóż, nie działają łatki rowerowe na
kleju do nich (;-)) oraz takie naklejki, do łatania odzieży z Gore i innych
-techów (mimo zapewnień sprzedawcy:/).

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-28 08:54:35
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Naprawa Therm-A-Rest
Marek 'marcus075' Karweta, Thu, 28 Jun 2012 08:53:27 +0200, pl.rec.gory:

http://kut.as/07fr - takie o. Linka nie mogłem znaleźć...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-06-28 20:58:15
Autor: MarcinS
Naprawa Therm-A-Rest
Znalazlem zestaw firmowy w Decathlonie za 30zl.

--
Pozdrawiam,
Marcin | A potem kilkanaście drugich.

Data: 2012-06-28 21:38:33
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Naprawa Therm-A-Rest
MarcinS, Thu, 28 Jun 2012 20:58:15 +0200, pl.rec.gory:
Znalazlem zestaw firmowy w Decathlonie za 30zl.

Napisz, proszę, czy zadziałał.

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-07-02 18:45:24
Autor: MarcinS
Naprawa Therm-A-Rest
Szukalem dla znajomego. Kupil http://www.decathlon.com.pl/PL/zestaw-do-naprawy-33691704 , jak przetestuje dam znac.

--
Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2012-07-12 19:37:38
Autor: MarcinS
Naprawa Therm-A-Rest
Powyzszy zestaw z Decathlonu sklada sie z 3 latek i jest calkiem w porzadku - trzyma!
Najlepiej lepic w warunkach domowych - przystawienie duzym garnkiem z goraca woda.

--
Pozdrawiam,
Marcin

Naprawa Therm-A-Rest