Naprawa a samochod zastepczy

Data: 2010-01-09 14:12:27
Autor: Bydlę
EL wrote:
> Witam Szanownych Grupowiczow.
>
> Mam nastepujacy problem. Mianowicie w samochodzie firmowym peugeot Boxer
> wykryto pod koniec gwarancji wady zawiasow tylnych drz(...) W serwisie
> powiedzieli mi ze naprawa potrwa okolo 3-4 dni. Na pytanie o samochod
> zastepczy otrzymalem odpowiedz ze samochod przy naprawach blacharskich nawet
> na gwarancji mi nie przysluguje. Nic z tego nie rozumiem.

Otóż zepsuł ci się samochód, trzeba go naprawić, a umowa nie przewisduje dostarczenia ci innego samochodu w zamian.
To dokłądnie ten sam mechanizm, którzy działa przy zepsutej pralce, lodówece, lokówce, suszarce, telewizorze, pistolecie, spodniach, czajnikach itd.

> Auta nie bede mial
> 4 dni, nie z mojej winy i nie przysluguje mi samochod zastepczy ???

Tak.

> Prosze
> Was o pomoc w rozwiazaniu tej sytuacji.

Musisz wynająć inne auto na czas naprawy.

> Myslalem o udaniu sie do Rzecznika
> Praw Konsumenta moze on cos pomoze.

Raczej nie rób tego.
On nie zajmuje się problemami firmy, która oddała samochód do warsztatu   w celu dokonania napraw.

--
Bydlę

Naprawa a samochod zastepczy