Naprawa a samochod zastepczy

Data: 2010-01-09 20:40:58
Autor: krzyss
Naprawa a samochod zastepczy
EL pisze:
Witam Szanownych Grupowiczow.

Mam nastepujacy problem. Mianowicie w samochodzie firmowym peugeot Boxer wykryto pod koniec gwarancji wady zawiasow tylnych drzwi jak i pekanie i niedokladne zamykanie drzwi przesuwnych.

Ciekawe ze znam auto w Wawie ktore ma IDENTYCZNE !! problemy, to chyba jakas wieksza wada fabryczna.

--
**** krzyss vel Qkill ****
  ===-- -  A3 TDI  -- -===

Data: 2010-01-09 14:06:59
Autor: Pszemol
"krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> wrote in message news:4b48dbce$1news.home.net.pl...
EL pisze:
[...]

No gdyby to było coś innego to chyba nie naprawialiby na gwarancji?? :-))

Data: 2010-01-09 21:26:14
Autor: krzyss
Pszemol pisze:

No gdyby to było coś innego to chyba nie naprawialiby na gwarancji?? :-))

Wiesz, ale ja widzialem to na wlasne oczy, i dla mnie to tego sie nie da naprawic tak zeby nie bylo widac, tam sie blacha wyrywa z zawiasami, normalnie widac jak metal pracuje...

--
**** krzyss vel Qkill ****

Data: 2010-01-10 08:58:03
Autor: Pszemol
"krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> wrote in message news:4b48e66a$1news.home.net.pl...
Pszemol pisze:

[...]

A kto powiedział że naprawią to tak, aby nie było widać? :-)

Naprawa a samochod zastepczy