Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Naprawa chlodnicy

Naprawa chlodnicy

Data: 2013-07-16 10:07:17
Autor: Lewis
Naprawa chlodnicy
W dniu 2013-07-16 09:56, AZ pisze:
Zeby nie bylo NTG to wyobrazcie sobie, ze chodzi o chlodnice
samochodowa ;-)

Przetarla mi sie na boku chlodnica (od klaksonu), o tak:
http://s8.postimg.org/3rmmne491/20130715_191623.jpg

Jak to naprawic? Kleic jakims distalem czy lutowac? Jak lutowac to
czym? Znalazlem jakies spoiwo Alu8000 co niby chwyta juz w 400 st. C
tylko ile to warte?

W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac...


Niczym tego nie klej!
Zdemontuj chłodnice, zawieź do kogoś kto ma TIG-a i potrafi go używać.

--
Pozdrawiam
Lewis

Data: 2013-07-16 08:17:06
Autor: AZ
Naprawa chlodnicy
On 2013-07-16, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
Zeby nie bylo NTG to wyobrazcie sobie, ze chodzi o chlodnice
samochodowa ;-)

Przetarla mi sie na boku chlodnica (od klaksonu), o tak:
http://s8.postimg.org/3rmmne491/20130715_191623.jpg

Jak to naprawic? Kleic jakims distalem czy lutowac? Jak lutowac to
czym? Znalazlem jakies spoiwo Alu8000 co niby chwyta juz w 400 st. C
tylko ile to warte?

W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac...


Niczym tego nie klej!

Czemu? --
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-07-16 10:21:56
Autor: hisjusz
Naprawa chlodnicy
W dniu 2013-07-16 10:17, AZ pisze:
On 2013-07-16, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
Zeby nie bylo NTG to wyobrazcie sobie, ze chodzi o chlodnice
samochodowa ;-)

Przetarla mi sie na boku chlodnica (od klaksonu), o tak:
http://s8.postimg.org/3rmmne491/20130715_191623.jpg

Jak to naprawic? Kleic jakims distalem czy lutowac? Jak lutowac to
czym? Znalazlem jakies spoiwo Alu8000 co niby chwyta juz w 400 st. C
tylko ile to warte?

W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac...


Niczym tego nie klej!

Czemu?


Żeby było porządnie zrobione.

Data: 2013-07-16 10:30:55
Autor: Lewis
Naprawa chlodnicy
W dniu 2013-07-16 10:17, AZ pisze:
On 2013-07-16, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
Zeby nie bylo NTG to wyobrazcie sobie, ze chodzi o chlodnice
samochodowa ;-)

Przetarla mi sie na boku chlodnica (od klaksonu), o tak:
http://s8.postimg.org/3rmmne491/20130715_191623.jpg

Jak to naprawic? Kleic jakims distalem czy lutowac? Jak lutowac to
czym? Znalazlem jakies spoiwo Alu8000 co niby chwyta juz w 400 st. C
tylko ile to warte?

W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac...


Niczym tego nie klej!

Czemu?


Jak zakleisz, to istnieje duże prawdopodobieństwo że niedługo się rozlezie, a jak później stwierdzisz że może jednak użyć TIG-a to spawacz skasuje Cię podwójnie i napierd**li się potrójnie żeby te resztki kleju pousuwać i solidnie zaspawać.

--
Pozdrawiam
Lewis

Naprawa chlodnicy

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona