Naprawa chlodnicy

Data: 2013-07-18 11:50:42
Autor: BUNIEK
Naprawa chlodnicy
Witam

5 czy 7 punktów w chłodnicy motocyklowej ostatnio kosztowało mnie 60 pln ,+ czyszczenie chyba jakaś chemia bo lamelki były pozapychane a teraz nawet cos widać :) lub dobry karcher :).
Jutro może Bede jechał do pracy na 2oo to będzie wiadomo czy się spisali i na jak długo.

Buniek

Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ks2ubo$rbj$1@node2.news.atman.pl...

Zeby nie bylo NTG to wyobrazcie sobie, ze chodzi o chlodnice
samochodowa ;-)

Przetarla mi sie na boku chlodnica (od klaksonu), o tak:
http://s8.postimg.org/3rmmne491/20130715_191623.jpg

Jak to naprawic? Kleic jakims distalem czy lutowac? Jak lutowac to
czym? Znalazlem jakies spoiwo Alu8000 co niby chwyta juz w 400 st. C
tylko ile to warte?

W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac...

--
Artur
ZZR 1200

Naprawa chlodnicy