Naprawa chlodnicy

Data: 2013-07-18 18:30:12
Autor: m4rkiz
Naprawa chlodnicy
"AZ" <artur.zabronski@gmail.com> wrote in message news:ks2ubo$rbj$1node2.news.atman.pl...
Zeby nie bylo NTG to wyobrazcie sobie, ze chodzi o chlodnice
samochodowa ;-)
Przetarla mi sie na boku chlodnica (od klaksonu), o tak:
http://s8.postimg.org/3rmmne491/20130715_191623.jpg
Jak to naprawic? Kleic jakims distalem czy lutowac? Jak lutowac to
czym? Znalazlem jakies spoiwo Alu8000 co niby chwyta juz w 400 st. C
tylko ile to warte?
W zakladzie od naprawy chlodnic gosc mi krzyknal 100 PLN, nie zebym
nie mial ale wydaje mi sie, ze troche chce mnie wydymac...

moze poprostu bardziej woli naprawiac miesiecznie 60 chlodnic po 100 niz 200 po 30...

Naprawa chlodnicy