Naprawa drzwiczek

Data: 2009-10-04 14:35:10
Autor: Pawel
Naprawa drzwiczek
Hej,
Moze macie jakis sprytny pomysl jak naprawic plyte w miejscu gdzie wkrecony jest
zawias od drzwiczek. Drzwiczki od kosza na smieci wiec czesto uzywane, niestety
plyta scianki nie wytrzylmala i wyrobila sie w miejscu gdzie sa wkrety. Poprostu
dziura zrobila sie wieksza niz wkret.
Mozna to czyms wypelnic? Moze jakos inaczej da sie to naprawic.
Bedze wdzieczny za wszelkie sugestie.
pozdrawiam, Pawel

Data: 2009-10-04 15:42:34
Autor: Qwerty
Naprawa drzwiczek
Pawel pisze:
[...]

Tak na szybko kilka wariantów naprawy;
1.Wkręty na kleju (np. Poxipol),
2.Większe wkręty (ew. rozwiercić otwory zawiasu),
3.Śruby z nakrętkami, jeżeli druga strona ścianki niewidoczna,
4.Rozwiercić, wkleić kołki drewniane, wkręcić zawias.

Data: 2009-10-04 18:10:57
Autor: Artur Lew
Naprawa drzwiczek
Qwerty wrote:
[...]
5 groszy do powyzszego:
Do plyty wiorowej powinno sie uzywac tzw eurowkretow (zobacz np
http://www.zps.pl/ires/produkty/5/0077/1/). Tak wiec zamiast
tradycyjnych postaraj sie o takowe. Niestety mnostwo "fachowcow" z
powodu presji czasowej uzywa tradycyjnych bo nie trzeba pod nie wiercic
otworu.
Tak zamocowany zawias posluzy dlugie lata :)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

Data: 2009-10-09 10:59:19
Autor: JS
Naprawa drzwiczek
Eurowkręty?
Już się wystraszyłem, że chodzi o zwykłe wkręty z 28 stronicową dokumentacją............
Jacek

Data: 2009-10-08 11:31:42
Autor: Rafal
Naprawa drzwiczek
Pawel pisze:
[...]

przesunąć zawias w górę(dół)
Pozdrawiam
Rafał

Data: 2009-10-09 11:12:41
Autor: Prawusek
Naprawa drzwiczek

"Rafal" <rafal_zapytaj_o_reszte_@o2.pl> wrote in message
Pawel pisze:
> [...]
Poprostu
> dziura zrobila sie wieksza niz wkret.
> Mozna to czyms wypelnic? Moze jakos inaczej da sie to naprawic.

przesunąć zawias w górę(dół)
Pozdrawiam
Rafał

    Dodać. A uszkodzone miejsce wypełnić pastą z Ośmiorniczki i wórów
drewnianych jako wypełniacza i powtórnie nawiercić i umocować zawias.
    Porada dla wszystkich - drzwiczki, które będą obciążone czymkolwiek
wiecej niż same sobą powinny mieć trzeci zawias, dziwię się, ze dobre firmy
meblowe nie robią tego z zasady - koszt nawiercenia płyty i zawiasu jest
naprawdę niewielki...

Data: 2009-10-09 11:39:14
Autor: PeJot
Naprawa drzwiczek
Prawusek pisze:

dziwię się, ze dobre firmy
meblowe nie robią tego z zasady - koszt nawiercenia płyty i zawiasu jest
naprawdę niewielki...

W masowej skali to jednak sporo kosztuje, poza tym żadnej firmie nie zależy aby meble przetrwały pokolenia.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-10-09 11:47:23
Autor: Prawusek
Naprawa drzwiczek

"PeJot" <PeJot@02.pl> wrote in message news:han0c3$ssj$1inews.gazeta.pl...
Prawusek pisze:

> [...]
> naprawdę niewielki...

W masowej skali to jednak sporo kosztuje, poza tym żadnej firmie nie

    Te koszty pokryłby każdy z chęcią - nie każdy pobiegnie po następny
zestaw. Tego typu myślenie jest szalenie deprymujące - nie bierze pod uwagę
wyczerpujących się gwałtownie zasobów leśnych i energetycznych - wzrost cen
spowoduje upadek tych firm, ludzie będą mieć ponownie klepisko jako jedyną
posadzkę i kamienie wokół ogniska spalającego krowie placki. Najwyższe
powodzenie w handlu osiągną piece porcelanowe z Indii z wyglądu podobne do
muszli klozetowej, a będące przykładem na oszczędność opału - sprawnością
energetyczną przewyższające inne...
    Mam piecyk żeliwny na jedną fajerkę - aby ugotować posiłek jednodaniowy
wystarczy parę szyszek lub suchych badyli...

Data: 2009-10-09 12:09:07
Autor: PeJot
Naprawa drzwiczek
Prawusek pisze:

    Te koszty pokryłby każdy z chęcią - nie każdy pobiegnie po następny
zestaw.

Nic z tego, ile razy w życiu kupuje się meble ? Ile statystycznych kupujących kieruje się tym że mebel ma mocniejsze zawiasy czy okucia ? Mebel ma ładnie wyglądać i być tani. I w magazynie zmieścić się w zgrabną paczkę.  Jak się komuś nie podoba, zamawia meble na miarę albo kleci samodzielnie.

Tego typu myślenie jest szalenie deprymujące - nie bierze pod uwagę
wyczerpujących się gwałtownie zasobów leśnych i energetycznych - wzrost cen
spowoduje upadek tych firm,

Ciekawe spojrzenie, w dobie wszechwładnie panującej taniochy, bylejakości i "aby gwarancję przetrzymało".

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Naprawa drzwiczek