Data: 2011-04-18 21:47:31 | |
Autor: Axid | |
Naprawa gwarancyjna telefonu | |
Na początku witam wszystkich szanownych Grupowiczów
Jakiś rok temu kupiłem mojej mamie telefon Samsung Avila w sklepie z telefonami komórkowymi na pasażu w markecie. Specjalnie wybrałem nowy telefon żeby mieć gwarancję 2 lata. Mogłem wybrać tańszy z gwarancją 3 miesięczną. Po około roku czasu telefon oczywiście się popsuł, więc wziąłem telefon zapakowałem w oryginalne pudełeczko i z paragonem zaniosłem do sklepu. Pan przyjął go na naprawę gwarancyjna i po 2 tyg miałem odebrać już sprawny telefon. Po 2 tygodniach okazuję się że jednak telefon jest nienaprawiony i sprzedawca zarzuca mi brak karty gwarancyjnej - oczywiście żadnej karty gwarancyjnej nie dostałem przy zakupie. Sprzedawca twierdzi że "spróbuje" go oddać na gwarancję na podstawie jakiejś zbiorowej faktury i że muszę czekać i że nie wiadomo kiedy będzie to naprawione. Minęło już 14 dni roboczych a telefon dalej jest nie naprawiony. I teraz moje pytanko: czy mogę domagać się zwrotu pieniędzy albo wymiany telefonu na nowy, skoro teoretycznie sprzedawca nie wywiązał się czasu naprawy gwarancyjnej? Jak mogę "zmusić" sprzedawcę żeby potraktował mnie poważnie? Są jakieś przepisy regulujące tą kwestię? Pozdrawiam |
|
Data: 2011-04-19 14:14:44 | |
Autor: Tomek | |
Naprawa gwarancyjna telefonu | |
Użytkownik "Axid" <apd@wp.pl> napisał : (wymoderowano) Na ilu jeszcze grupach o tym opowiesz? |
|
Data: 2011-04-19 14:34:15 | |
Autor: Axid | |
Naprawa gwarancyjna telefonu | |
Użytkownik Tomek napisał:
W sumie zapytałem się jeszcze tylko na grupie o telefonach, ale myślałem że prędzej tutaj się ktoś wypowie na temat. |
|