Naprawa korby na kwadrat, mocowanie

Data: 2016-10-22 08:45:35
Autor: rightbent523
Naprawa korby na kwadrat, mocowanie
Zalezy mi na tej korbie to piędziesiątparę zębów porzadna sprawa...

Zle policzylem sily na kwadracie, bo przeciez wiekszosc idzie na lancuch, na ośce sa jakies ułamki...

Jak wymysle jak to zalatiwc to dam wam znac;) Teraz sklaniam sie ku klinom, wbije gwozdzie miedzy korbe a os suportu, taka desperacja jest:)

Data: 2016-10-22 17:56:18
Autor: Jacek Maciejewski
Naprawa korby na kwadrat, mocowanie
Dnia Sat, 22 Oct 2016 08:45:35 -0700 (PDT), rightbent523@gmail.com
napisał(a):

 na ośce sa jakies ułamki...

Akurat.. Jak staniesz na pedałach to całe obciążenie działa na to
połączenie.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2016-10-22 19:02:36
Autor: ToMasz
W dniu 22.10.2016 o 17:45, rightbent523@gmail.com pisze:
[...]

daj fotkę. w szczególności mocowanie zębatek do korby
ToMasz

Data: 2016-10-24 21:17:21
Autor: Prot Ogenes
On 2016-10-22 17:45, rightbent523@gmail.com wrote:
Zalezy mi na tej korbie to piędziesiątparę zębów porzadna sprawa...

Jeśli z przodu ma "pindźiesiąt pare", to z ciekawości zapytam ile ma z tyłu?

pozdr
Prot

Naprawa korby na kwadrat, mocowanie