Naprawa kurtki membranowej

Data: 2011-08-08 11:28:30
Autor: Michał Kieś
Naprawa kurtki membranowej
Witajcie!
Jakiś czas temu zaliczyłem klasyczne OTB z lądowaniem amortyzowanym
barkiem. Miałem wówczas na sobie kurtkę membranową, wzmocnioną na
ramieniu cordurą. Niestety nawet ta warstwa została przetarta, a
membrana lekko naruszona. Macie jakieś doświadczenia z naprawą lekko
sponiewieranych kurtek? Plecaki itp. zawsze bez problemu naprawiałem u
kaletnika, jednak tego zadania się nie podjął. Może łatka do materacy
by dała radę? Myślę intensywnie, bo żal mi kilkumiesięcznej kurtki od
Gore Bike Wear :/

Data: 2011-08-08 20:40:07
Autor: Dominik Mirowski
Naprawa kurtki membranowej
Michał Kieś wyklepał(a) :

Jakiś czas temu zaliczyłem klasyczne OTB z lądowaniem amortyzowanym
barkiem. Miałem wówczas na sobie kurtkę membranową, wzmocnioną na
ramieniu cordurą.

W sklepach outdorowych są łatki do goretexu.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-08-21 14:54:59
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Naprawa kurtki membranowej
Michał Kieś, Mon, 8 Aug 2011 11:28:30 -0700 (PDT), pl.rec.rowery:

http://www.e-horyzont.pl/latki-samoprzylepne-gore-tex-repair_23517t.html

--
Pozdrowienia,

Naprawa kurtki membranowej