Naprawa laptopa

Data: 2012-07-22 09:50:58
Autor: janiii
Naprawa laptopa
Czy ktoś z was miał może przyjemność (lub nieprzyjemność) naprawiać laptopa/MoBo w Lapton z Rzeszowa?
Znalazłem ich aukcję na al-ro i zastanawiam się czy licytować czy szukać dalej. Ewentualnie może mi ktoś poleci inny serwis specjalizujący się w wymianie BGA.

Wiem, że nie ma to znaczenia, ale laptop to Pavilion TX 1000, który już raz "zachorował", teraz domaga się powtórnej wymiany chipa.

--
j.

Data: 2012-07-22 19:22:04
Autor: DooMiniK
Naprawa laptopa
On 22/07/2012 17:50, janiii@zelbo.com.pl wrote:
[...]

1. ile płaciłeś za poprzednią wymianę?
2. po wymianie GPU na nowszy egzemplarz nie powinno już być
    problemów - może ktoś tylko suszarką MB potraktował?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-07-22 12:04:00
Autor: janiii
Naprawa laptopa
W dniu niedziela, 22 lipca 2012 20:22:04 UTC+2 użytkownik DooMiniK napisał:

1. ile płaciłeś za poprzednią wymianę?
Nie pamietam, ale duzo jakos (to bylo 4 lata temu, dodatkowo nie w Polsce).
2. po wymianie GPU na nowszy egzemplarz nie powinno już być
    problemów - może ktoś tylko suszarką MB potraktował?
Poprzednio tez to slyszalem ;)

Data: 2012-07-22 22:10:07
Autor: DooMiniK
Naprawa laptopa
On 22/07/2012 20:04, janiii@zelbo.com.pl wrote:
[...]

Jak dostaję jakiegoś Paviliona z uwalonym GPU, to nawet nie bawię się:
zamawiam z Tajwanu płytę z nowym GPU, niektóre działają już
prawie rok (średnio 100EURO z wysyłką).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-07-22 23:12:02
Autor: janiii
Naprawa laptopa
W dniu niedziela, 22 lipca 2012 23:10:07 UTC+2 użytkownik DooMiniK napisał:

Jak dostaję jakiegoś Paviliona z uwalonym GPU, to nawet nie bawię się:
zamawiam z Tajwanu płytę z nowym GPU, niektóre działają już
prawie rok (średnio 100EURO z wysyłką).

A daj jakies namiary gdzie zamawiasz i co najwazniejsze - jak dlugo trwa cala operacja (od momentu zamowienia do momentu otrzymania przesylki).

--
j.

Data: 2012-07-23 08:29:18
Autor: DooMiniK
Naprawa laptopa
On 23/07/2012 07:12, janiii@zelbo.com.pl wrote:
[...]

Tylko i wyłącznie Ebay: wpisz w ebay  pavilion tx1000 motherboard
i patrz na te z Chin, czy Tajwanu. Najczęściej wysyłka 10-15dni.
(przychodziło też po 8 dniach).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-07-24 16:56:32
Autor: qwerty
Naprawa laptopa
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3fc29769-bc3f-4cbe-8483-bb8a85f1ef25@googlegroups.com...
1. ile płaciłeś za poprzednią wymianę?
Nie pamietam, ale duzo jakos (to bylo 4 lata temu, dodatkowo nie w Polsce).

Jak się kupuje odpad poprodukcyjny o nazwie HP to tak jest. ;)

Data: 2012-07-25 08:48:15
Autor: Chris
Naprawa laptopa
qwerty nabazgrał(a):

[...]

Odpad to seria pavulonów :)   seria PRO a zwłaszcza seria ELITE są naprawdę dobre a przynajmniej mi się podobały.

Data: 2012-07-25 08:29:25
Autor: DooMiniK
Naprawa laptopa
On 25/07/2012 07:48, Chris wrote:
qwerty nabazgrał(a):

[...]

Podobają się, ale psują także na potęgę. Dokładnie kilka dni po
gwarancji (ale przynajmniej nie GPU).
Co do 'Pavulonów' - wszystkie laptopy z tego okresu (rok 97 +/- 2lata)
na nvidia8400 (chyba ten chip...) się psują z racji wady fabrycznej GPU.
(jestem 'szczęśliwym posiadaczem' Paviliona 66400 i Della XPS1330...).

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-07-25 10:06:53
Autor: Chris
Naprawa laptopa
DooMiniK nabazgrał(a):

[...]

Na 1400 przyjętych do serwisu lapków HP (tylko DOA) o dziwo nie znalazłem żadnego PRO/ELITEBOOKA ...
Jest szansa że tylko w kodzie są zapisane PRO/ELITE ale to musiał bym znać model żeby sprawdzić.

6640EW jak by cię interesowało wróciło 17 sztuk.
HP DV6640EW TL58 1024 15.4 160 DVDSM VHP GT402EA

Data: 2012-07-25 17:06:54
Autor: qwerty
Naprawa laptopa
Użytkownik "DooMiniK"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:500fa055$1@news.home.net.pl...
Co do 'Pavulonów' - wszystkie laptopy z tego okresu (rok 97 +/- 2lata)
na nvidia8400 (chyba ten chip...) się psują z racji wady fabrycznej GPU.
(jestem 'szczęśliwym posiadaczem' Paviliona 66400 i Della XPS1330...).

To chyba nie jest wada fabryczna GPU. Czemu inni producenci nie mają takiego problemu?

Data: 2012-07-22 21:00:22
Autor: adams
Naprawa laptopa
[...]

Spróbuj tu:

http://notebookserwis.pl/

Naprawiałem tam T40, kolega T61. Bezproblemowo - byłem osobiście (kilkadziesiąt kilometrów) po uprzednim umówieniu się na wymianę chipseta i odebrałem lapka po kilku godzinach.
NAprawdę polecam. Ceny umiarkowane.

__
Pzdr
Adam

Data: 2012-07-22 12:07:52
Autor: janiii
Naprawa laptopa
W dniu niedziela, 22 lipca 2012 21:00:22 UTC+2 użytkownik adams napisał:

Spróbuj tu:

http://notebookserwis.pl/
Dzieki, jutro tam zadzwonie.

Data: 2012-07-23 08:21:15
Autor: m
Naprawa laptopa
W dniu 22.07.2012 18:50, janiii@zelbo.com.pl pisze:
Czy ktoś z was miał może przyjemność (lub nieprzyjemność) naprawiać laptopa/MoBo w Lapton z Rzeszowa?

Podepnę się: czy ktoś mógłby doradzić, gdzie mógłbym naprawić paviliona hp 6780ew w którym trzeba:
  - coś zrobić z zawiasami, bo chodzą luźno i generalnie to co jest zagłębione w "części z klawiaturą" i powinno być nieruchome - rusza podczas ruchów pokrywą i lekko się daje wysunąć,
- porządnie go przeczyścić - bo wiatraki wyją wprost niesamowicie.

p. m.

Data: 2012-07-23 08:25:47
Autor: m
Naprawa laptopa
W dniu 23.07.2012 08:21, m pisze:
[...]

Zapomniałem dodać: gdzie w okolicach Poznania.

p. m.

Data: 2012-07-30 21:52:54
Autor: Gryngol
Naprawa laptopa
Data: 2012-07-24 15:21:32
Autor: Chris
Naprawa laptopa
janiii@zelbo.com.pl nabazgrał(a):

[...]

Ja naprawiałem laptopy tutaj:
http://www.dataserwis.pl/   w dwa/trzy dni potrafiłem mieć naprawionego lapka w domu.

Jest jeszcze firma znajomego ale nigdy do niego nie wysyłałem, znajomi z grupy B3D wysyłali i nie narzekają.
http://www.finaltech.pl/

Naprawa laptopa