Naprawa laptopa

Data: 2012-07-24 15:21:32
Autor: Chris
Naprawa laptopa
janiii@zelbo.com.pl nabazgrał(a):

Czy ktoś z was miał może przyjemność (lub nieprzyjemność) naprawiać
laptopa/MoBo w Lapton z Rzeszowa? Znalazłem ich aukcję na al-ro i
zastanawiam się czy licytować czy szukać dalej. Ewentualnie może mi ktoś
poleci inny serwis specjalizujący się w wymianie BGA.
Wiem, że nie ma to znaczenia, ale laptop to Pavilion TX 1000, który już
raz "zachorował", teraz domaga się powtórnej wymiany chipa.

Ja naprawiałem laptopy tutaj:
http://www.dataserwis.pl/   w dwa/trzy dni potrafiłem mieć naprawionego lapka w domu.

Jest jeszcze firma znajomego ale nigdy do niego nie wysyłałem, znajomi z grupy B3D wysyłali i nie narzekają.
http://www.finaltech.pl/

Naprawa laptopa