Naprawa laptopa?

Data: 2009-04-01 15:18:40
Autor: Jacek23
Naprawa laptopa?

Bylem w serwisie z laptopem (nie na gwarancji), umowielm sie na wymiane mod. chlodzenia, na zleceniu jest "uszkodzony uklad chlodzenia, naprawa 350-400 netto" zgodzilem sie na to oczywiscie.
Dzis dzwonia do mnie i informuja ze nie maja takiego ukladu , sprowadzenie 6-8 tyg, ale wyczyscili uklad caly i to ma kosztowac 200zl netto.
Nie chce czegos takiego bo wiem ze za miesiac znow bedzie glosno chodzil i sie wylaczal sprzet.
Nie nie poinformowali mnie wczesniej ze tylko wyczyszcza i czy czyscic.
Stawiaja mnie przed faktem dokonanym ze tylko wyczyszczony za 200zl, a i tak wiem ze bede misial wymianic ten uklad zeby wszystko bylo ok na dluzszy czas.
Jak to ugrysc?
No bo zaplace te 200zl i za miesciac albo kolejne czyszczenie za 200 albo wymiana calkowita za 350-400 netto?
Jak to wyglada pod wzgledem prawnym.
Co mozna zrobic

jacek23@post.pl gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2009-04-01 18:41:43
Autor: tg
Naprawa laptopa?
Uzytkownik "Jacek23" <jacek23@post.pl> napisal w wiadomosci news:49d369f3$1news.home.net.pl...
No bo zaplace te 200zl i za miesciac albo kolejne czyszczenie za 200 albo wymiana calkowita za 350-400 netto?
Jak to wyglada pod wzgledem prawnym.

reklamacja - niezgodnosc uslugi z umowa?
skoro stwierdzili ze naprawia to przynajmniej 6 miesiecy masz spokoj imho

Data: 2009-04-01 19:54:25
Autor: Jacek23
Naprawa laptopa?

reklamacja - niezgodnosc uslugi z umowa?
skoro stwierdzili ze naprawia to przynajmniej 6 miesiecy masz spokoj imho

Oni daja 3 miesiace na wykonana usluge, tak bylo w pierwszym laptopie ktory oddalem i tam wymienili calosc, dali 3 miesiace.

Data: 2009-04-01 18:57:20
Autor: *piotr'ek*
Naprawa laptopa?
No bo zaplace te 200zl i za miesciac albo kolejne czyszczenie za 200 albo wymiana calkowita za 350-400 netto?

No to zaproponuj, ze jesli padnie w ciagu roku to wymiane masz o 200 zl tansza.

*

Data: 2009-04-01 18:57:30
Autor: TomN
Naprawa laptopa?
Jacek23 w <news:49d369f3$1news.home.net.pl>:

Bylem w serwisie z laptopem (nie na gwarancji), umowielm sie na
                                                 ^^^^^^^^^^^^^^^^
wymiane mod. chlodzenia,
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

na zleceniu jest "uszkodzony uklad chlodzenia, naprawa 350-400 netto"
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

zgodzilem sie na to oczywiscie.

Zgodziłeś się na opcje naprawy modułu chłodzenia, a nie na naprawe
komputera poprzez wymianę uszkodzonego układu IMHO

Dzis dzwonia do mnie i informuja ze [...] wyczyscili uklad caly
i to ma kosztowac 200zl netto.

To była ta naprawa.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-04-01 20:01:00
Autor: Jacek23
Naprawa laptopa?

Zgodziłeś się na opcje naprawy modułu chłodzenia, a nie na naprawe
komputera poprzez wymianę uszkodzonego układu IMHO

Zgodzilem sie na naprawe poprzez wymiane calkowita  calego mod. Sugerowali wczesniej ze moze da sie wyczyscic, ale ja umowilem sie na calkowita wymiane, tak samo zreszta jak przy oddawaniu innego laptopa tydzien temu, tam bez problemu, wymianili calosc, zaplacilem 488zl i dziala, a tu robia cos nie ustalonego tylko czyszcza mimo to ze zrezygnowalem z czyszczenia (na sugestie) i ze chce wymiane tak jak w poprzednim.

Dzis dzwonia do mnie i informuja ze [...] wyczyscili uklad caly
i to ma kosztowac 200zl netto.

To była ta naprawa.

Dla mnie nie, bo nie jest wykonane to co zlecone, od siebie, wymieniajac jakas czesc mam pewnosc ze ta czesc jest nowa i popracuje dluzej, dlatego zgodzilem sie na wymiane, jak bym wiedzial ze tylko wyczyszcza nie zgodzilbym sie na to tylko oddal gdzies indziej.