Naprawa laptopa?

Data: 2009-04-01 18:57:30
Autor: TomN
Naprawa laptopa?
Jacek23 w <news:49d369f3$1news.home.net.pl>:

Bylem w serwisie z laptopem (nie na gwarancji), umowielm sie na
                                                 ^^^^^^^^^^^^^^^^
wymiane mod. chlodzenia,
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

na zleceniu jest "uszkodzony uklad chlodzenia, naprawa 350-400 netto"
 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

zgodzilem sie na to oczywiscie.

Zgodziłeś się na opcje naprawy modułu chłodzenia, a nie na naprawe
komputera poprzez wymianę uszkodzonego układu IMHO

Dzis dzwonia do mnie i informuja ze [...] wyczyscili uklad caly
i to ma kosztowac 200zl netto.

To była ta naprawa.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-04-01 20:01:00
Autor: Jacek23
Naprawa laptopa?

Zgodziłeś się na opcje naprawy modułu chłodzenia, a nie na naprawe
komputera poprzez wymianę uszkodzonego układu IMHO

Zgodzilem sie na naprawe poprzez wymiane calkowita  calego mod. Sugerowali wczesniej ze moze da sie wyczyscic, ale ja umowilem sie na calkowita wymiane, tak samo zreszta jak przy oddawaniu innego laptopa tydzien temu, tam bez problemu, wymianili calosc, zaplacilem 488zl i dziala, a tu robia cos nie ustalonego tylko czyszcza mimo to ze zrezygnowalem z czyszczenia (na sugestie) i ze chce wymiane tak jak w poprzednim.

Dzis dzwonia do mnie i informuja ze [...] wyczyscili uklad caly
i to ma kosztowac 200zl netto.

To była ta naprawa.

Dla mnie nie, bo nie jest wykonane to co zlecone, od siebie, wymieniajac jakas czesc mam pewnosc ze ta czesc jest nowa i popracuje dluzej, dlatego zgodzilem sie na wymiane, jak bym wiedzial ze tylko wyczyszcza nie zgodzilbym sie na to tylko oddal gdzies indziej.

--

jacek23@post.pl gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Naprawa laptopa?