Naprawa laptopa HP - wycena z kosmosu

Data: 2010-07-05 11:41:13
Autor: Marcin N
Naprawa laptopa HP - wycena z kosmosu

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i09rrm$6g3$1@news.onet.pl...
Witam,

Parę dni temu pisałem, że zepsuł mi się laptop.
Model HP 500 sprzed ponad 3 lat (procesor Pentium M 1.73 GHz, 1 GB RAM, dysk 60 GB).

Laptopik bardzo fajny, ale odmówił posłuszeństwa.

Serwis HP wycenił mi naprawę na ... 1244 zł !!

Gdyby nawet wymienili mi wszystkie bebechy w tym laptopie - to byłoby taniej.

Pewne jest więc, że nie skorzystam z ich propozycji. Nie wątpię jednak, że sprzęt jest do naprawienia.
Objawy wskazują na płytę główną. Czy ktoś z Was może mnie nakierować na jakiś serwis z GDYNI, który naprawi mi to w rozsądnej cenie?

No i sam naprawiłem laptopa.
Zamówiona płyta główna dotarła dzisiaj rano. Wymieniłem starą na nową i komputer ruszył. System nawet się o nic nie pytał.

Naprawa laptopa HP - wycena z kosmosu