Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Naprawa maglownicy

Naprawa maglownicy

Data: 2011-02-18 02:35:16
Autor: sth
Naprawa maglownicy
Luz jest tak duży, że element zaznaczony czerwoną strzałką stuka "metal o metal" w element zaznaczony niebieską strzałką. Stuka po stronie niebieskiej strzałki.

doprecyzuj o jaki luz ci chodzi (promieniowy?)



Element czerwony jest pozycjonowany wewnątrz niebieskiego z jednej strony za pomocą docisku przez sprężynkę zaznaczoną literą A, a po środku przez ślizg B.

Ale zastanawiam się czy nie ma jeszcze czegoś na końcu elementu czerwonego - jakieś tulei czy coś.
Bo na rysunku nic tam nie narysowali

tego bym sie trzymal choc z doswiadczenia wiem ze rysunki nie sa w 100% dokladne i czasem cos brakuje lub jest za duzo.

- ale dlaczego element czerwony jest taki długi, skoro mógłby się kończyć zaraz za miejscem przykręcenia do niego ślizgu?

moim zdaniem on ma na koncu po prostu podparcie lub latwiejszy proces technologiczny podczas pordukcji to spowodowal


ATSD po cholere to rozkminiasz :) ? (mam tak samo:P)

Data: 2011-02-18 09:24:25
Autor: Tomasz Pyra
Naprawa maglownicy
W dniu 2011-02-18 02:35, sth pisze:
Luz jest tak duży, że element zaznaczony czerwoną strzałką stuka
"metal o metal" w element zaznaczony niebieską strzałką. Stuka po
stronie niebieskiej strzałki.

doprecyzuj o jaki luz ci chodzi (promieniowy?)

Tak.
Tyle że na pewno po wymianie ślizgu na pewno zniknie luz w kierunku góra-dół.
Ślizg ma też krawędź która skasuje możliwość wciskania ślizgu w stronę środka przekładni.
Natomiast obawiam się o to że nadal zostanie możliwość pociągnięcia ślizgu w w drugą stronę.
No ale włożę nowy ślizg i zobaczę.


Ale zastanawiam się czy nie ma jeszcze czegoś na końcu elementu
czerwonego - jakieÅ› tulei czy coÅ›.
Bo na rysunku nic tam nie narysowali

tego bym sie trzymal choc z doswiadczenia wiem ze rysunki nie sa w 100%
dokladne i czasem cos brakuje lub jest za duzo.

No mimo wszystko liczę że element pracujący/zużywający się by się tam znalazł (i w katalogu części).


- ale dlaczego element czerwony jest taki długi, skoro mógłby się
kończyć zaraz za miejscem przykręcenia do niego ślizgu?

moim zdaniem on ma na koncu po prostu podparcie lub latwiejszy proces
technologiczny podczas pordukcji to spowodowal


ATSD po cholere to rozkminiasz :) ? (mam tak samo:P)

U mnie się to bardzo rozhulało.
Dopiero co kupiłem samochód i po tym jak pojechałem na trening maglownica się porozkręcała. Musiała być za słabo skontrowana nakrętka trzymającą śrubę dociskającą sprężynę.

Bo jak następnego dnia pojawił się zarza po ruszeniu spory luz ze stukaniem, to dokulałem się do SKP gdzie znaleźliśmy tą maglownicę, wróciłem do garażu i okazało się że i kontrę i tą śrubę można wykręcić ręką bez klucza.
Dokręciłem, wymieniłeś sprężynkę na jakąś lepszą (poliftową), no ale luz jest dalej, no to teraz ślizg wymieniam, bo też już swoje przeżył.

Naprawa maglownicy

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona