Data: 2011-02-18 07:27:14 | |
Autor: Agent | |
Naprawa maglownicy | |
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4d5dbff8$0$2488$65785112news.neostrada.pl... Rozebrałem taką oto maglownicę (z Hondy Civic) która złapała duży luz: Jak miałem civica to sporo ludzi narzekało na stuki w przekładni. Jednym (tak jak mi) pomagała wymiana sprężynki A i wyregulowanie jej nacisku tak aby był max docisk nie powodujący jeszcze ciężkiego obracania kierownicą. Innym pomagała wymiana ślizgu. ASO sprzedawało sprężynkę nową jakąś ulepszona bo była trochę twardsza i z innego drutu (średnica, materiał). Innym pomagała wymiana ślizgu (jak już był wyczuwalny luz ręką na nim). Sprężynka w ASO kosztowała ok 11 zł a ślizg ok 80 zł. Do tego zaleca się napakowanie max dużo smaru pod gumowymi harmonijkami co wydłuża żywot przekładni i eliminuje dziwne skrzypienie podczas skręcania. |
|
Data: 2011-02-18 09:09:16 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Naprawa maglownicy | |
W dniu 2011-02-18 07:27, Agent pisze:
Jak miałem civica to sporo ludzi narzekało na stuki w przekładni. Jednym Tak :) Już podążam tą drogą. Sprężynkę zmieniłem na nową, ale nie pomogło, więc teraz się biorę za ślizg. Pytam, bo jeżeli coś tam jest, to od razu bym wymienił żeby nie robić sobie dodatkowej pracy. |
|