Naprawa namiotu - Fjord Nansen - nies zczelna pod³oga

Data: 2009-06-08 12:42:34
Autor: #:-) gps
Naprawa namiotu - Fjord Nansen - nies zczelna pod³oga
Szukam serwisu do namiotów. Mam Fiord Nansen Thor II Profi. ¦wietny, lekki, itp. Ale.
Ostatnio zauwa¿y³em, ¿e gdy spa³em w podmok³ym terenie wilgoæ/woda przebi³y przez pod³ogê do ¶rodka. Nie widzê jakiego¶ uszkodzenia wiêc mo¿e byæ, ¿e jest dziurka/dziurki, jak nak³ucie szpilk±, albo materia³ pod³ogi, gdy siê ¶pi na mokrym pod³o¿u, nie daje 100% wodoodporno¶ci i nie ma co oczekiwaæ cudów. Jednak.
Chcia³bym namiot daæ do jakich¶ serwisów (Fiord Nansen nie ma ¿adnych napraw pogwarancyjnych), ¿eby mi pod³ogê... nie wiem, zalaminowali, alboco. Krótko mówi±c, ¿ebym nie musia³ szmat± wody/wilgoci zbieraæ z rana.

Mo¿ecie mi podsun±æ linki do jakich¶ sprawdzonych naprawiaczy?

Dziêx.

#:-)
gps

Data: 2009-06-08 04:02:37
Autor: Szprota aka Stefandora
On 8 Cze, 12:42, "#:-) gps" <gpsgps...@poczta.onet.pl> wrote:
Mo¿ecie mi podsun±æ linki do jakich¶ sprawdzonych naprawiaczy?

Nie pamiêtam sk±d jeste¶, ale je¿eli jeste¶ z Wawy, to mogê poleciæ
Sport-Service przy ul. Poznañskiej 24/34, tel. chyba (022) 628-38-40,
628-38-40. Nasz namiot by³ tam zszywany.

Poza tym, zanim znalaz³am to miejsce, ustali³am, ¿e mo¿na te¿ wys³aæ
namiot (jakiejkolwiek marki) do producenta Marabut:

http://www.namioty.pl/firma,68,513,0,1,C,c.html

--
Pzdr,
Dorota.

Data: 2009-06-10 09:21:13
Autor: Wojtek Paszkowski
"Szprota aka Stefandora" <stefandora@gmail.com> wrote in message news:70ff8dca-77ec-4f4a-bd6c-fc2ae011b676a36g2000yqc.googlegroups.com...

poza tym, zanim znalaz³am to miejsce, ustali³am, ¿e mo¿na te¿ wys³aæ
namiot (jakiejkolwiek marki) do producenta Marabut:

http://www.namioty.pl/firma,68,513,0,1,C,c.html

Kiedy¶ tak by³o, a ostatnio

"Uwaga!
1. Serwisujemy jedynie namioty naszej marki"

ale kryzys podobno jest, wiêc mo¿e i inne zszyj±. Tyle tylko, ¿e w przypadku namiotu FN cena pod³ogi bêdzie niewiele ni¿sza ni¿ ca³o¶ci. W³a¶nie wymieniam pod³ogê w swojej Gwinei, chyba ju¿ do mnie wraca, jak potestujê to doniosê o efekcie pracy serwisu Marabuta.

pozdr

Data: 2009-06-08 14:18:49
Autor: mt
#:-) gps pisze:
[...]

A mia³ dawaæ 100% wodoodporno¶æ? Raczej nie. Nie pamiêtam parametrów Thora, ale obecnie produkowane namioty Fjord Nansen z serii profi maj± wodoodporno¶æ pod³ogi na poziomie ok. 6000 mm s³upa wody, co nie jest znowu tak wiele (oczywi¶cie jest to mierzone laboratoryjnie ci¶nienie statyczne i w praktycznym u¿ytkowaniu wodoodporno¶æ jest z regu³y ni¿sza i malej±ca wraz ze wzrostem zu¿ycia produktu), wiêc nie dziw siê, ¿e jak spa³e¶ w podmok³ym terenie to Ci pod³oga przecieka.

Chcia³bym namiot daæ do jakich¶ serwisów (Fiord Nansen nie ma ¿adnych napraw pogwarancyjnych), ¿eby mi pod³ogê... nie wiem, zalaminowali, alboco. Krótko mówi±c, ¿ebym nie musia³ szmat± wody/wilgoci zbieraæ z rana.

Je¿eli faktycznie nie masz fizycznych uszkodzeñ, to raczej nie ma gdzie oddawaæ namiotu, bo nikt ci nie zrobi tego o co pytasz. Mo¿esz kombinowaæ z dodatkowym impregnowaniem pod³ogi b±d¼ naklejaniem dodatkowych materia³ów od spodu, ale to raczej para w gwizdek, wiêc pozostaje Ci albo wymieniæ namiot albo staranniej dobieraæ miejsce noclegu:)

--
marcin

Data: 2009-06-08 16:33:04
Autor: Mamut
Naprawa namiotu - Fjord Nansen - nieszczelna pod³oga
mt {telepski@interia.pl} naskroba³:

[...]

Nawet jakby bylo 20 000 to te¿ by wiele ni zmieni³o, materia³ siê przetrze albo zrobi sie dziura i te¿ bêdzie przemakaæ. Ja jako¶ nie mam zaufania do materia³owych pod³ug i wole tañsze wersje z chamsk± foli± :)
Jeszczy ¿eby materia³ podlogi by³ gruby ale one s± do¶æ cienkie.

¯eby sobie poprawiæ odporno¶æ pod³ogi mozna braæ dodatkow± p³achtê i k³a¶æ pod namiot

Data: 2009-06-08 19:28:09
Autor: Kapsel
Naprawa namiotu - Fjord Nansen - nies zczelna pod³oga
Mon, 08 Jun 2009 12:42:34 +0200, #:-) gps napisa³(a):

Mo¿ecie mi podsun±æ linki do jakich¶ sprawdzonych naprawiaczy?
 U Marabuta co tam linkuj± wy¿ej, to Ci wszyj± nawet ca³± now± pod³ogê jak
poprosisz, ino u Marabuta naprawy kosztuj± stosownie do cen namiotów...

Alternatywnie mo¿esz nabyæ dodatkow± p³achtê biwakow± (np. u Marabuta ;)
chocia¿ waga tutaj pewnie bêdzie mieæ znaczenie... albo mo¿e foliê NRC?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-09 04:34:17
Autor: Marek Dembowski
On 8 Cze, 19:28, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Alternatywnie mo¿esz nabyæ dodatkow± p³achtê biwakow± (np. u Marabuta ;)
chocia¿ waga tutaj pewnie bêdzie mieæ znaczenie... albo mo¿e foliê NRC?

A mo¿e spróbuj tego: http://www.mcnett-outdoor.com/Repair-Guide/Tents/Repair/234.aspx
W sklepie e-horyzont sprzedaj± kleje i zestawy naprawcze tej firmy, to
mo¿e maj± te¿ taki preparat do pod³óg?

Data: 2009-06-10 09:14:03
Autor: Wojtek Paszkowski

"#:-) gps" <gpsgpsgps@poczta.onet.pl> wrote in message news:h0iput$472$1news.onet.pl...

[...]

pewnie pod³oga ju¿ po ca³o¶ci przesi±ka. Kup sobie jak±¶ grub± foliê w sklepie ogrodniczym, dotnij do rozmiarów pod³ogi i k³ad¼ w ¶rodku - to jedyne skuteczne i bud¿etowe rozwi±zanie (inne niebud¿etowe to wymiana pod³ogi, a przy tej cenie namiotu - wymiana ca³o¶ci na nowy)

pozdr

Naprawa namiotu - Fjord Nansen - nies zczelna pod³oga