Naprawa namiotu - Fjord Nansen - nies zczelna pod³oga

Data: 2009-06-08 19:28:09
Autor: Kapsel
Naprawa namiotu - Fjord Nansen - nies zczelna pod³oga
Mon, 08 Jun 2009 12:42:34 +0200, #:-) gps napisa³(a):

Mo¿ecie mi podsun±æ linki do jakich¶ sprawdzonych naprawiaczy?
 U Marabuta co tam linkuj± wy¿ej, to Ci wszyj± nawet ca³± now± pod³ogê jak
poprosisz, ino u Marabuta naprawy kosztuj± stosownie do cen namiotów...

Alternatywnie mo¿esz nabyæ dodatkow± p³achtê biwakow± (np. u Marabuta ;)
chocia¿ waga tutaj pewnie bêdzie mieæ znaczenie... albo mo¿e foliê NRC?

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-06-09 04:34:17
Autor: Marek Dembowski
On 8 Cze, 19:28, Kapsel <kapsulskiWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

Alternatywnie mo¿esz nabyæ dodatkow± p³achtê biwakow± (np. u Marabuta ;)
chocia¿ waga tutaj pewnie bêdzie mieæ znaczenie... albo mo¿e foliê NRC?

A mo¿e spróbuj tego: http://www.mcnett-outdoor.com/Repair-Guide/Tents/Repair/234.aspx
W sklepie e-horyzont sprzedaj± kleje i zestawy naprawcze tej firmy, to
mo¿e maj± te¿ taki preparat do pod³óg?

Naprawa namiotu - Fjord Nansen - nies zczelna pod³oga