Data: 2009-05-09 12:30:43 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Naprawa pogwarancyjna Canon | |
On Thu, 7 May 2009, Paweł wrote:
Oficjalny serwis Canon'a (na Żytniej w W-wie) potwierdził zgodność usterki z oświadczeniem Canona i po miesiącu wymienił mi przetwornik ale równocześnie stwierdził, że nie może teraz skalibrować urządzenia więc albo dopłacę 500 zł za nowe części albo oddadzą mi niesprawny aparat (robi teraz podobno "dobre" zdjęcia ale nieostre). Dla porządku - nic nie ma "za darmo". Za wymianę przetwornika płaci firma Sony, która ładnych parę lat temu zaliczyła wtopę przy okazji "nowych technologii" (czytaj: oszczędzania :)) przy produkcji matryc. Jeśli w aparacie faktycznie była inna wada, to nie ma powodu aby im Sony za nią zapłaciło. A udowodnienie że tej wady nie było może być... trudne jak sądzę. Bo rozumiem że do jakiekoś rzucenia aparatem o glebę się nie przyznajesz (ale serwis też sie nie przyznaje :]) pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2009-05-10 07:42:30 | |
Autor: Marcin Debowski | |
Naprawa pogwarancyjna Canon | |
Dnia 09.05.2009 Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał/a:
On Thu, 7 May 2009, Paweł wrote: Nie rozumiem powyższego. Dlaczego nie może skalibrować? Jakie nowe części? zdjęcia ale nieostre). MZ może, ale o ile nie jest to czywiste, to powinieneś być o tym poinformowany i wyrazić na to zgodę. Dla porządku - nic nie ma "za darmo". Pomijając fakt, że to nie wygląda na inną wadę, to przecież serwis coś twierdzi i to na serwisie powinien chyba spoczywać obowiązek udowodnienia. -- Marcin |
|