Naprawa pojazdów samochodowych...

Data: 2020-03-22 21:18:14
Autor: kk
Naprawa pojazdów samochodowych...
Cytat z lokalnej uchwały w sprawie utrzymania czystości

"Naprawa pojazdów samochodowych poza warsztatami naprawczymi jest dozwolona na terenie nieruchomości pod warunkiem, że prace związane z naprawą nie będą uciążliwe dla osób przebywających na sąsiednich nieruchomościach oraz nie będą powodowały zanieczyszczenia środowiska wodno - gruntowego. Powstałe odpady powinny być gromadzone i usuwane przez dokonującego naprawy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. "

A jak jest u Ciebie?

Data: 2020-03-22 13:26:42
Autor: Kris
Naprawa pojazdów samochodowych...
Nie widzialem żeby ktoś Twizy naprawiał.
Jednorazówka musieć to być,

Data: 2020-03-22 21:57:30
Autor: pueblo
Naprawa pojazdów samochodowych...
Witaj kk, 22 mar 2020 w news:r58h6c$plf$1news.icm.edu.pl napisałeś/aś:

A jak jest u Ciebie?

Skąd ten styl? Ja np. ani przez chwilę nie pomyślałem, że to do mnie.

Data: 2020-03-24 14:32:20
Autor: Poldek
W dniu 2020-03-22 o 21:18, kk pisze:
[...]

U mnie jest róbta co chceta. Np. facet ma garaż w szeregu garaży stojących między blokami i w tym garażu, a przede wszystkim w jego otoczeniu robi naprawy (swoich, nie swoich samochodów?) rozkładając się na sporej przestrzeni ze sprzętem, samochodami w trakcie roboty. Często przy tym uruchamia maszyny robiące hałas na całym osiedlu. Garaże są między blokami na osiedlu mieszkaniowym. Zużytym olejem pali w piecyku, którym ogrzewa garaż. Przy okazji spala też plastikowe butelki po oleju, opakowania po częściach, zużyte części z plastiku i wszystko inne, żeby nie płacić za odbiór śmieci. W lecie, kiedy nie pali, to zużyty olej nalewa do kratki odwadniającej na parkingu.

Data: 2020-03-24 14:56:59
Autor: collie
W dniu 24.03.2020 o 14:32, Poldek pisze:

[...]

I co? Widzisz to i tylko użalasz się na Usenecie? Napisz, w jakiej
wsi tak jest pośród popegeerowskich bloków, bo wszędzie indziej
taki facet już następnego dnia po otwarciu takiego garażu miałby
na karku straż miejską, policję i urząd skarbowy.

Data: 2020-03-24 17:02:26
Autor: Poldek
W dniu 2020-03-24 o 14:56, collie pisze:
[...]

Dziś pytanie, dziś odpowiedź.
Ja tylko się użalam w usenecie. Nie jestem przecież donosicielem.

Data: 2020-03-24 19:56:53
Autor: kk
On 2020-03-24 14:56, collie wrote:
[...]

Jest miasto w którym nie ma takiego?

[...]