Naprawa siodełka Selle Royal Gel

Data: 2020-08-12 02:58:13
Autor: mmateusz
Naprawa siodełka Selle Royal Gel
W dniu wtorek, 4 sierpnia 2020 22:24:02 UTC+2 użytkownik Piotr Rogoza napisał:
Cześć
Ma ktoś może pomysł na naprawę siodełka żelowego Selle Royal:

W góralo-mieszczuchu wytarły mi się skórzane wstawki na siodełku, wystawała goła pianka. Siodełko Selle Italia, b. lekkie.
Zalepiłem to czarną taśmą typu "duct tape". Wytrzymuje jakieś 2 lata, później odlepiasz i przylepiasz nową taśmę.
Trzema tylko w miarę inteligentnie nalepić - co najmniej 1cm zakładki i w takim kierunku, żebys tej taśmy tyłkiem nie podwijał. Estetyka? Tasma przy czarnym siodełku sie nie rzuca w oczy, obleci w rowerze roboczym.
A dziurę uzupełnić czymkolwiek.
--
mmateusz

Naprawa siodełka Selle Royal Gel