Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Naprawa sprzÄ™tu i rÄ™kojmia

Naprawa sprzętu i rękojmia

Data: 2013-01-28 21:56:56
Autor: Gotfryd Smolik news
Naprawa sprzętu i rękojmia
On Mon, 28 Jan 2013, Mario wrote:

Witam.

Firma X zgłosiła się do Serwisu Y z pro¶b± o naprawę dwóch urz±dzeń.
Sami dostarczyli sprzęty, zlecili naprawę dwóch usterek A i B.

  Na pi¶mie?

Okazało się, że naprawa usterki A jest prosta, naprawa usterki B także nie jest trudna lecz wi±że się z ryzykiem. Je¶li drugiej usterki nie załatwi się kompleksowo może się powtarzać. kompleksowo oznacza, że należało także wymienić jeden z do¶ć drogich elementów.

Firma X nie zdecydowała się na wymianę tego dodatkowego elementu.

  Na pi¶mie?

- jak najlepiej ugryĽć temat i na czym się skupić?

  Zakładam że opis jest prawdziwy (rzecz jasna opis drugiej strony
będzie diametralnie inny) - to podstawowym problemem jest brak dowodu :(
  Pytanie nie brzmi kto ma rację, tylko jak (czym) to udowodnić.
  X przedstawia zlecenie...

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-01-30 17:35:03
Autor: Mario
Naprawa sprzętu i rękojmia
  Zakładam że opis jest prawdziwy (rzecz jasna opis drugiej strony
będzie diametralnie inny) - to podstawowym problemem jest brak dowodu :(
  Pytanie nie brzmi kto ma rację, tylko jak (czym) to udowodnić.
  X przedstawia zlecenie...

Kontakt mailowy i telefoniczny. O ile tre¶ci rozmów nie da się udowodnić to w formie elektronicznej jest informacja co na pocz±tku zlecaj± oraz informacja zwrotna gdy okazało się, ze do wymiany sugerowane s± także kolejne elementy.


mario

Naprawa sprzętu i rękojmia

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona