Data: 2013-01-28 21:56:56 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
Naprawa sprzętu i rękojmia | |
On Mon, 28 Jan 2013, Mario wrote:
Witam. Na pi¶mie? Okazało się, że naprawa usterki A jest prosta, naprawa usterki B także nie jest trudna lecz wi±że się z ryzykiem. Je¶li drugiej usterki nie załatwi się kompleksowo może się powtarzać. kompleksowo oznacza, że należało także wymienić jeden z do¶ć drogich elementów. Na pi¶mie? - jak najlepiej ugryĽć temat i na czym się skupić? Zakładam że opis jest prawdziwy (rzecz jasna opis drugiej strony będzie diametralnie inny) - to podstawowym problemem jest brak dowodu :( Pytanie nie brzmi kto ma rację, tylko jak (czym) to udowodnić. X przedstawia zlecenie... pzdr, Gotfryd |
|
Data: 2013-01-30 17:35:03 | |
Autor: Mario | |
Naprawa sprzętu i rękojmia | |
Zakładam że opis jest prawdziwy (rzecz jasna opis drugiej strony Kontakt mailowy i telefoniczny. O ile tre¶ci rozmów nie da się udowodnić to w formie elektronicznej jest informacja co na pocz±tku zlecaj± oraz informacja zwrotna gdy okazało się, ze do wymiany sugerowane s± także kolejne elementy. mario |
|