Naprawa starego laptopa

Data: 2012-10-03 20:20:03
Autor: Andy Niwinski
Naprawa starego laptopa

"Pawel" <brop@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:506c7338$0$1306$65785112news.neostrada.pl...
Witam

Posiadam leciwego notebooka Compaq Armada 110. Ma juz ze 12 lat, ale jak dotad dzilal, calkiem dziarsko (po rozbudowaniu RAMu). Niestety kilka dni temu padlo podswietlenie ekranu, w taki sposob, ze wiadome jest iz sam ekran pracuje. Swiecac mocnym swiatlem na ekran, widac co sie na nim dzieje. Wyglada na to, ze uszkodzeniu ulegly swietlowwki. Jak myslicie, czy jest mozliwa naprawa w tym modelu i czy jest szansa, ze bedzie ona w miare oplacalna?

Pozdrawiam
PaweĹ,

Prędzej kondesatory w przetwornicy. Jak rozkręcisz obudowe ekranu, to najczęściej w dolnej części jest taka wąska płytka (często obudowana przeżroczytym, lub białym cienkim plastikiem).  Cos w ten deseń:
http://archiwumallegro.pl/przetwornica_do_matrycy_do_compaq_armada_7400-370325330.html - inny model lapka, ale wyglądają podobnie. Przyjrzyj sie zgrubnie czy cos nie wygląda na spalone, wybrzuszone itp. Ja tak w stary lapku podmieniłem kondesatory SMD na "normalne". I odpalił.

Data: 2012-10-03 22:36:17
Autor: PiteR
Naprawa starego laptopa

http://www.youtube.com/watch?v=sj1deIj5lpc&feature=player_detailpage#t=221s