Naprawa tylniej belki saxo vts 1.6

Data: 2010-05-27 19:33:16
Autor: Sergi Spotowski
Naprawa tylniej belki saxo vts 1.6

Użytkownik "krzysiek82" <saab@user.pl> napisał w wiadomości news:4bfe8772$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
witajcie
przy okazji wymiany rozrządu zwróciłem uwagę, że do zrobienia jest tylna belka kola są tak / \ no może nie tak mocno ale jednak. I teraz pytanie, czy nie dysponując narzędziami specjalistycznymi (jeśli takowe są potrzebne) da się tą belkę po wyjęciu z auta samemu zregenerować i przywrócić stan fabryczny? łożyska wiem, że są do kupienia ale jak wygląda kwestia czopów? Nie przyglądałem się dokładnie konstrukcji zawieszenia jedynie trochę liznąłem googla, wszędzie jednak ogłaszają się firmy które wykonują takie usługi a nie ma jakiegoś manuala.

--

Wymiana czopow to dobra prasa czasem gazy i wielki mlotek :)

Naprawa tylniej belki saxo vts 1.6