Data: 2011-05-30 22:03:09 | |
Autor: Papkin | |
Naprawa w ASO a wady (chyba) ukryte po gwarancji | |
Idz do miejskiego rzecznika konsumentow. Wg mojej wiedzy na usluge masz 2lata gwarancji/rekojmi. Piszesz pismo polecone z oczekiwaniem naprawienia, radze wszystko miec na papierze.
|
|
Data: 2011-05-30 23:11:00 | |
Autor: A5tu5 | |
Naprawa w ASO a wady (chyba) ukryte po gwarancji | |
O... dobry pomysł, dzięki :)
-- A5tu5 www.ebos.pl - Jedziesz pod wpływem alkoholu? Witaj w galerii... |
|
Data: 2011-05-31 07:55:18 | |
Autor: Ariusz | |
Naprawa w ASO a wady (chyba) ukryte po gwarancji | |
W dniu 2011-05-30 22:03, Papkin pisze:
Idz do miejskiego rzecznika konsumentow. Wg mojej wiedzy na usluge masz Nie od razu do rzecznika. Na początek - zgłoś na PIŚMIE problem do wykonawcy. W piśmie opisz wszystko i koniecznie napisz czego żądasz - kopię pisma potwierdź osobiście lub wyślij za potwierdzeniem odbioru. Warsztat na 14 dni kalendarzowych na ustosunkowanie się do twojego pisma. Jeżeli przekroczą ten termin to z mocy ustawy jest jednoznaczne z uznaniem Twoich roszczeń. Jeżeli odmówią naprawy to ty musisz im udowodnić, że to z ich winy ten lakier odchodzi (do pół roku to oni by musieli udowodnić, że to z twojej winy lakier odszedł, powyżej pół roku już ty im udowadniasz). Może uznają twoje roszczenia. Jeżeli nie szukaj rzeczoznawcy i z jego opinią jeszcze jedno pismo do nich. Bądź po piśmie z odmową udaj się do rzecznika może Ci coś podpowie.\ Ariusz |