Naprawa wgnieceń po gradobiciu Podkarpacie

Data: 2011-08-19 03:17:26
Autor: Jaco21
Naprawa wgnieceń po gradobiciu Podkarpacie
Witam

Ma ktoś namiary na firmę/szpeca naprawiającego wgniecenia po
gradobiciu bez konieczności lakierowania samochodu a działającego w
okolicach Rzeszowa?

ASO chce mi lakierować samochód a tego za względu na utratę wartości
chcę uniknąć.

Znalazłem salony Smart Repair ale niestety nie działają na
podkarpaciu :-(
http://www.s-plus.pl/salony/

Ma ktoś może inne, sprawdzone namiary?

pozdrawiam
Ano21

Data: 2011-08-19 16:12:45
Autor: Amir
[...]

w zeszłym roku
była akcja w Opolu po gradobiciu przyjechała firma jakas
na kilka dni do OPola i naprawiali takie wgniecenia bez malowania, spoźniełem się trochę:(
na placu PZU, widac ze na zlecenie PZU to robili od reki.

Data: 2011-08-25 13:26:49
Autor: janko walski
Użytkownik "Jaco21" <ano21@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2ed83c6f-49a8-42b5-a234-6cd19d15e716d7g2000vbv.googlegroups.com...
Witam

Ma ktoś namiary na firmę/szpeca naprawiającego wgniecenia po
gradobiciu bez konieczności lakierowania samochodu a działającego w
okolicach Rzeszowa?

Po 2-3 latach te miejsca zardzewieją i zaczną się robić dziury?

ASO chce mi lakierować samochód a tego za względu na utratę wartości
chcę uniknąć.

No tak, zapomniałem. Przecież takie auto "podpudrowane" "puści się do Żyda" jako niebite, nielakierowane, ganc nóweczka, igiełeczka bez najmniejszej ryski i w ogóle nie posiadające żadnej ukrytej wady :)

Naprawa wgnieceń po gradobiciu Podkarpacie