Naprawa wgnieceń po gradobiciu Podkarpacie

Data: 2011-08-19 16:12:45
Autor: Amir
Naprawa wgnieceń po gradobiciu Podkarpacie
 Ma ktoś namiary na firmę/szpeca naprawiającego wgniecenia po
gradobiciu bez konieczności lakierowania samochodu a działającego w
okolicach Rzeszowa?

ASO chce mi lakierować samochód a tego za względu na utratę wartości
chcę uniknąć.

Znalazłem salony Smart Repair ale niestety nie działają na
podkarpaciu :-(
http://www.s-plus.pl/salony/

w zeszłym roku
była akcja w Opolu po gradobiciu przyjechała firma jakas
na kilka dni do OPola i naprawiali takie wgniecenia bez malowania, spoźniełem się trochę:(
na placu PZU, widac ze na zlecenie PZU to robili od reki.

Naprawa wgnieceń po gradobiciu Podkarpacie